“Укрзалізниця” заблокувала 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком компанії. Це вдалось зробити внаслідок посиленого контролю онлайн-купівель квитків на внутрішні маршрути вслід міжнародним.
Про це повідомляє прес-служба “Укрзалізниці” в Telegram-каналі.
Там зазначили, що користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
- створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування;
- намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на “замовлення”);
- купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були “спіймані” антифрод-системою.
“За аналогією фінансових установ “Укрзалізниця” посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами”, — додали у компанії.
Читайте також: Чим ми дихаємо: результати перевірки якості повітря
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook