21 жовтня, monobank презентував власний маркетплейс, який називатиметься market by mono. Про це розповів співзасновник компанії Fintech Band та онлайн-банку Monobank Олег Гороховський.
«Це наша спроба зробити щось особливе в e-commerce. Судити його суворо відразу, звичайно, не варто – він ще зовсім малюк і попереду довгий, складний шлях. Ми хочемо дати клієнтам те, що вони очікують від сервісу – простоту, впевненість, економію часу та гарне ставлення до себе», – зазначив він.
Гороховський розповів, усі товари на маркетплейсі можна буде купити без переплат і прихованих тарифів за програмою «Покупка частинами». За його словами, партнери отримають абсолютно безпрецедентні тарифи від 3 до 5 разів нижчі, ніж у конкурентів.
Зокрема, на старті будуть представлені три категорії – гаджети, смарт-електроніка та комп’ютерна техніка. Однак згодом обіцяють додати й інші товари.
“Тому, хто купить щось сьогодні, буде сюрприз особисто від мене. Який ще не вигадав;)”, – повідомив Олег Гороховський.
Інтернет-маркетплейс (англ. online marketplace, online e-commerce marketplace) або онлайн-ринок електронної комерції – тип вебсайтів електронної комерції, де інформацію про продукти або послуги надають треті сторони. Інтернет маркетплейси є основним типом багатоканальної електронної комерції та можуть бути способом оптимізації виробничого процесу.
На онлайн-ринках споживчі транзакції обробляються оператором ринку, а потім доставляються та виконуються роздрібними або гуртовими продавцями. Вебсайти такого типу дозволяють користувачам реєструватися та продавати окремі товари багатьом предметам за плату «після продажу».
Детальніше на фото
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook