Щорічний рейтинг прозорості міст України - попередньо, у Вінниці +4 бали

Голова громадської організації «Ресурсний та інформаційний центр «Громади Вінниччини» Андрій Кавунець висловив днями загальну стурбованість щодо збільшення заторів у Вінниці. А також надав конкретні пропозиції щодо покращення організації руху в місті.

“В черговий раз відстоявши кілька заторів в місцях, де їх можливо легко зменшити за рахунок організації руху, подумав що може варто озвучити пару пропозицій. Сподіваюсь що врахування цих пропозицій сприятиме зменшенню заторів, що зменшить рівень забруднення атмосфери.

Отже:

1. Перехрестя проспекту Юності та вулиці Андрія Первозванного (з сторони кінцевої Первозванного в сторону ЗОШ 10). Після встановлення там кілька місяців тому знаків, що встановлюють рядність та напрямки руху (ліва полоса – виключно наліво, права – прямо та направо) там щодня зранку виникає довжелезна черга машин в правому ряду, а лівий ряд практично вільний. Крім того, постійно водії з лівого ряду намагаються “проскочити” прямо, вклинюючись в правий ряд та створюючи аварійні ситуації. Рішення просте: ширина дороги там дозволяє організувати рух навіть в три полоси у вказаному напрямку (є і можливість трохи розширити дорогу за рахунок бордюру) – ліва – наліво, середня – прямо, права – направо. Якщо це складно – можна повернути напрямки руху як вони були, раніше такої проблеми не виникало.

2. Виїзд з вул. Лялі Ратушної на Келецьку. Перед виїздом проходить трамвайна лінія. Через відсутність окремого світлофору для трамваїв постійно виникають небезпечні ситуації як для пішоходів, так і для автомобілістів. Проблема в тому, що трамваї, від’їжджаючи від зупинок Лялі Ратушної в обох напрямках, часто починають рух в момент, коли по Келецькій світиться зелене світло для пішоходів. В цей момент через Келецьку переходить багато людей – і виходять просто під трамвай, а з Лялі Ратушної в цей же момент виїжджають автомобілі на Келецьку (фактично це єдиний момент коли можна безпечно повернути наліво в сторону 600-річчя) – і теж створюється небезпека зіткнення з трамваєм. Якщо там встановити окремий трамвайний світлофор, який заборонятиме рух трамваїв в момент коли включений зелений для пішоходів через Келецьку – це зніме небезпеку як для пішоходів, так і для автомобілів/трамвая і плюс збільшить пропускну здатність цього перехрестя. В принципі аналогічна ситуація і на Шевченка – виїзд на Келецьку та на Революційній – виїзд на Хмельницьке шосе.

За словами Андрія Кавунця, пропозицій може бути більше. А вже озвучені він адресував раднику міського голови Віктору Перлову та начальнику вінницької патрульної поліції Редвану Усеїнову.

Нагадаємо, думка експерта: замість 27 районів на Вінниччині буде 63 ОТГ.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook