13 липня творча група 1 + 1 Digital Studios почала роботу над дуже цікавим проектом. Що в ньому цікавого? По-перше, відверта і яскрава назва – «СЕКС, ІНСТА и ЗНО»; по-друге, жанр – teen-dramedy, по-третє, формат – тільки для демонстрації на сервісі 1 + 1 video, по-четверте, режисер – Антоніо Лукич, по-п’яте, соціальна акція, яка передувала старту зйомок. Але всі перераховані родзинки – лише вершина айсберга. Про діджіталізацію серіального контенту, інтерес до гострих підліткових тем в інтерв’ю «Телекритиці» розповідає керівник 1 + 1 Digital Studios Ірина Никончук.
– Спочатку було слово. Що стало початком для «СЕКС, ІНСТА и ЗНО»?
Свого часу я прийшла до директора «1 + 1 Digital і Інновації» Ганни Ткаченко з такою ідеєю: робити серіальний контент не для телевізійної аудиторії, а для стрімінговіх платформ. Тим більше в світі якраз набирав потужність тренд на виробництво оригінального та ексклюзивного контенту для платформ, який створюється з урахуванням аудиторії цієї платформи – і для неї. Слід додати, що на той момент в групі 1 + 1 media вже існувала така платформа, 1 + 1 video, але вона більшою мірою була «заточена» на демонстрацію ТВ-контенту, а власного оригінального ще не було. Потім ми зустрілися з Ганною в Лісабоні на Web Summit, все обдумали і заснували продакшен 1 + 1 Digital Studios, який займається виробництвом праймового контенту для стрімінговіх платформ. Як каже Аня: «Іноді досить зустрітися двом божевільним, а все решта підтягнеться» (сміється).
Ми почали з двох напрямків – серіалів і документальних фільмів. Я вже давно хотіла створити серіал про проблеми підлітків, їх страхи, справжні приховані бажання. Перш ніж почати роботу над форматом, ми з командою провели безліч інтерв’ю з підлітками, щоб дізнатися, що саме є для них справжніми проблемами. І цю інформацію ми вклали в сюжет і характери героїв. У серіалі буде багато реальних історій, які нам довірили 16-річні. Це буде чесна, відверта і комедійна історія про дорослішання в Україні.
– Ви шоураннер серіалу. Що це за функція?
Простими словами: шоураннер – це продюсер, обов’язковим пунктом в контракті якого є complete creative control (повний креативний контроль над усіма етапами проекту). Він розробляє ідеї нових проектів і займається їх реалізацією. Зокрема, підбирає творчу команду, контролює процес написання сценарію, стверджує кастинги, локації, стиль головних персонажів/ведучих, музичне оформлення, фінальний монтаж і відстежує динаміку переглядів після запуску проекту.
Шоураннер завжди присутній не тільки на знімальному майданчику, а й на всіх етапах виробництва тематичних продуктів. Також він є активним учасником в розробці маркетингової і піар-стратегії проекту.
– Як вам вдалося знайти авторів, які змогли втілити вашу ідею teen-dramedy?
Це дуже трудомісткий і систематичний процес. З самого початку наша команда організовувала роботу з фокус-групами і проводила інтерв’ю з підлітками, щоб виділити головні теми і проблематику майбутнього серіалу. Потім почалася розробка ключового сюжету. Це все потрібно для захисту проекту в компанії. І тільки після цього я могла формувати команду сценаристів. Я бріфовала авторів для написання пілота і персонажів, з яких на кандидатуру головного автора претендувало вісім сценаристів. На фінальному етапі конкурсу главнім автором сценарію нового серіалу стала Євгенія Бабенко, яка розробила кращий пілот. А потім вона допомогла залучити ще одного учасника – Павла Острикова (режисера і сценариста).
Роботу з фокус-групами продовжували і на інших стадіях девелопменту. Ми розповідали нашій цільової аудиторії про персонажи, їх характери, мотивацію. І отримували живий та справжній зворотний зв’язок: ось це – неправда, ось те – абсолютне лайно, а це вже було багато разів. Надалі в процесі формування та вдосконалення сюжету, ми керувалися результатами роботи з фокус-групами практично після кожної версії сценарію. А ось з його остаточною версією ми зверталися і до психологів-експертів серіалу, які консультували нас по делікатних питань сюжету.
– Як карантин вплинув на розробку? На терміни?
Ми змістили терміни на півтора місяця. В цьому є плюс – був час, щоб доопрацьовувати сценарій. Але є і мінус – довелося стиснути постпродакшен. Зараз розуміємо, що він буде дещо екстремальним. Також довелося помучитися з локацією. Справа в тому, що ми повинні були знімати в школі, але всі школи закриті на карантин, тому довелося вирішувати це питання за допомогою юристів. Вони впоралися: ми потрапили на локацію. Але ця тяганина посунула терміни зйомок.
– Чому сюжет розвивається саме у Вінниці?
Вінниця – місто, де живуть мої рідні і де у мене був перший поцілунок (посміхається). Мені хочеться показувати різні українські міста з чудовою фактурою і закохувати в них глядачів, показувати, що є багато чудових міст, окрім Києва, Львова та Одеси. І почути голос покоління Z – завдання для кожного з нас, незалежно від того, де вони живуть: в мегаполісі або в селищі міського типу.
– Коли відбудеться прем’єра?
В листопаді.
Нагадаємо, під Вінницею знімають новий молодіжний серіал про секс та… ЗНО.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook