Одним з найпопулярніших товарів для продажу в інтернеті, є, звичайно ж, одяг. Найбільше купується жіночих і дитячих речей, чоловічі трохи відстають за своїм попитом, але і вони також актуальні. До речей додається взуття, сумки та інші аксесуари. І на продажу одягу можна сміливо будувати власний бізнес в режимі онлайн. За даними майданчики продажу речей Shafa.ua ми вирішили розібратися докладніше, які переваги і недоліки у онлайн-торгівлі, і які нюанси можуть супроводжувати подібну справу.
Головні переваги бізнесу з продажу одягу в інтернеті
Мабуть, найважливішим плюсом є постійний попит на одяг. Адже навіть в умовах економічної кризи людям необхідно одягатися і взуватися кожен сезон. А тому продаж речей і буде користуватися популярністю.
Зараз ми говоримо не стільки про створення власного інтернет-магазину, скільки про використання соціальних мереж або спеціальних маркетплейсів, майданчиків з розміщення оголошень в інтернеті. Цей варіант дозволяє почати власний бізнес практично без вкладень. Єдине, що від вас буде потрібно, — це вкладення власних сил і часу для напрацювання бази клієнтів. Ось ще основні плюси подібного бізнесу:
- високий попит на одяг цілий рік і в різні сезони;
- можливість непоганої націнки на речі, незалежно від того, старі вони або нові;
- великі можливості вибору найбільш підходящої ніші для розкрутки бізнесу;
- відсутність необхідності вкладати великий стартовий капітал.
Чи є недоліки у бізнесі з торгівлі одягом в інтернеті?
Треба сказати, що деякі мінуси у цього виду бізнесу теж є. Їх менше, ніж у деяких інших власних справ, а й ці нюанси треба враховувати для успішних продажів:
- висока конкуренція серед інших продавців, особливо тих, хто займається закупками нових товарів з Китаю та інших закордонних країн;
- необхідність знижувати ціну, адже у конкурентів вона може бути нижче при абсолютно тому ж товарі або аналогічному;
- низька якість одягу може зустрічатися, знову ж таки, якщо ви замовляєте речі з Китаю за низькою вартістю;
- необхідність чітко стежити за розмірами і параметрами речей, так як часто зустрічається повернення товару саме через невідповідність розмірів.
Головні нюанси по старту власного бізнесу з продажу одягу в інтернеті
Тут теж необхідно враховувати деякі особливості. Ось основні кроки, з яких потрібно починати старт своєї справи.
- Виберіть нішу. Важливо визначитися з тією категорією товарів, яка буде користуватися найбільшим попитом або буде ексклюзивною і не схожою на інші. У першому випадку будьте готові до великої конкуренції — тут потрібно буде завойовувати клієнтів низькими цінами, високою якістю обслуговування, швидкою доставкою та якимись бонусами, знижками, акціями або презентами. У другому випадку важливо вибрати щось, що буде користуватися великим попитом у вузької категорії людей. Це може бути, наприклад, спецодяг, захисні костюми, великі розміри одягу і т.п. Якщо вам дозволяє стартовий капітал, можна розширити асортимент, включивши в нього і жіночий, і дитячий одяг разом, наприклад.
- Виберіть постачальника. Тут вже справа може піти складніше, якщо ви ніколи не працювали з подібним бізнесом. Але варіанти є, і їх достатньо. Якщо ви плануєте займатися продажами вживаного одягу, можна закуповувати речі в секонд-хендах або замовляти більші партії товару там, де самі секонд-хенди їх закуповують. Нові речі по хорошій вартості, особливо фірмові, можна знайти в стоках і аутлетах, навіть за кордоном. Більш дешеві аналоги категорії no brand можна знайти на оптових ринках. Нарешті, можна закуповувати одяг з Китаю і інших азіатських країн на спеціальних сайтах.
- Виберіть майданчик для продажу товарів. Ви можете створити і власний інтернет-магазин, але цей процес, як правило, супроводжується серйозними вкладеннями розробникам подібних сайтів, а також необхідністю відкрити ФОП. В якості альтернативи сьогодні можна скористатися соціальними мережами, створити сторінку, групу, співтовариство або канал.
А можна продавати одяг на сервісах з продажу речей в інтернеті, таких як, наприклад, Shafa.ua. Тут легко зареєструватися і розміщувати оголошення, а також зв’язуватися з покупцями і постійно бути на зв’язку. Багато подібних порталів з продажу товарів пропонують рекламу і просування оголошень з мінімальними витратами, що вельми зручно і не вимагає пошуку спеціалістів-маркетологів.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook