29 вересня – 1 жовтня відбувся воркшоп з розробки Вінницького стандарту гостинності. Над концепцією працювали 20 представників і представниць сфери HoReCa.
Захід відбувся в рамках проекту «Вінницький стандарт гостинності: програма посилення конкурентоспроможності туристичної індустрії Вінниці», який реалізує ГО «Спілка підприємців «СТІНА» за фінансування Уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проект має на меті посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму та гостинності за рахунок удосконалення сервісу, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.
«Проект ПРОМІС, Вінницька міська рада та профільні громадські організації вже не перший рік реалізовують проекти, спрямовані на економічний розвиток міста. Так, наші експерти допомогли розробити Програму підтримки малого та середнього підприємництва, Маркетингову стратегію Вінниці і ми дуже тішимося, що нещодавно сесією міської ради була прийнята Стратегія розвитку туризму м. Вінниці до 2030 року. Проект «Вінницький стандарт гостинності» є елементом цієї стратегії і плану її реалізації», – зазначила координаторка проекту ПРОМІС на Вінниччині Оксана Бондар.
Протягом трьох днів в селі Буша Ямпільського району власники (-ці) та топ-менеджери (-ки) закладів розміщення та харчування, а також маркетологи (-ні) працювали над розробкою Вінницького стандарту гостинності, який сприятиме встановленню високого рівня обслуговування та сервісу в готельно-ресторанній сфері Вінниці з акцентом на особливій якості локального продукту. Роботу координувала експертка з продажу і сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення і впровадження стандартів Оксана Марусич.
«Такого роду стандарт, єдиний для всього міста, розробляється в Україні вперше. Безпосередньо самі учасники процесу визначають який він буде, які цінності сповідуватиме, в якому форматі буде викладений, як впроваджуватиметься тощо. Це свого роду робота над формуванням спільноти носіїв лейблу «Вінницький стандарт гостинності», який слугує гарантією якості. Важливо, що розроблений самими учасниками стандарт має більшу цінність, тому що створений носіями культури регіону», – пояснила Оксана Марусич.
«Розроблений стандарт не лише підвищить конкурентоспроможність ресторанно-готельної сфери, а й консолідує це середовище для вирішення спільних, нагальних питань», – зазначив керівник проекту, голова ГО «Спілка підприємців «СТІНА» Олександр Печалін.
Учасники та учасниці продумали візію та цінності тих, хто дотримується стандарту, а також елементи сервісу й надання послуг відповідно до стандарту: взаємодію надавачів сервісу з клієнтами, особливості управління та корпоративної етики, інформаційну та комунікаційну складову тощо.
«У нас молодий заклад і я дуже сильно переживаю за те, щоб ми робили нашу роботу якісно, з душею. Результати цього воркшопу допоможуть нашому місту вдосконалюватися. І я починаю з себе, зі свого закладу, в якому працюю», – зауважила старша менеджерка ресторану «Cherry Lake» Анастасія Павлюк.
«Цей захід і ця робота дійсно дуже важливі для рестораторів та готельєрів, для всіх тих, хто формує гостинність нашого міста і хоче робити її кращою. Наразі у всіх закладах обслуговують по-різному, ми ж під час цього воркшопу працювали над розробкою єдиного стандарту, виокремлення наших унікальних фішок, які зроблять нас кращими, унікальними, впізнаваними», – розповів співвласник «Львівської цукерні» Олександр Іщенко.
Наразі розроблений концепт Вінницького стандарту гостинності буде доопрацьовуватися середовищем, а також експерткою Оксаною Марусич. Після цього стандарт в рекомендаційному характері впроваджуватиметься в закладах сфери гостинності. Одним з амбасадорів стандарту стане ГО «Вінницька асоціація гостинності ХлібСіль».
«За ці два дні ми проробили глобальну роботу. Розроблений Вінницький стандарт гостинності буде направлений на покращення якості роботи персоналу, вирізнення іміджу та бренду, входження в коло носіїв цінностей, що позитивно впливає на ділову репутацію та маркетинг бізнесу. Наша наступна задача – фіналізувати наші напрацювання і донести їх до інших», – сказала очільниця бізнес-об’єднання ГО «Вінницька асоціація гостинності ХлібСіль» Інна Кривешко.
«Розробка стандарту необхідна для розвитку туристичної сфери нашого міста, тому що сфера обслуговування зачіпає 60% нашого буденного життя. Те, що ми тут започали – ще один крок для розвитку туризму у Вінниці. Після впровадження цього стандарту в закладах і в готелях варто підключати гідів, туроператорів та інших для формування єдиного позитивного враження про місто», – додав керуючий бару «Карабас» Олександр Маєвський.
Через тиждень учасники та учасниці воркшопу зустрінуться ще раз у форматі онлайн, щоб доопрацювати стандарт. А після експертного коригування в листопаді фінальний документ буде представлений середовищу сфери гостинності.
Нагадаємо, 10 провідних експертів та 8 модулів інтенсивного навчання ― у Вінниці відбулася Школа гостинності
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook