Стратегічний документ, який визначить напрямок розвитку туризму на найближчі 10 років, буде винесений на найближчу сесію Вінницької міської ради. Перший галузевий стратегічний документ міста до 2030 року розроблений за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
До процесу написання стратегії з липня 2019 року були долучені представники та представниці туристичної сфери Вінниці, які працювали над розробкою SWOT-аналізу, візією, стратегічними напрямами, новими туристичними продуктами і проектами. Також перелік проектних ідей могли наповнювати самі вінничани й вінничанки у форматі відкритого збору та туристичного хакатону. Нещодавно завершилися громадське обговорення та громадські слухання стратегії.
Сьогодні, 10 вересня, проект Стратегії розвитку туризму м. Вінниці до 2030 року був винесений на чергове засідання виконкому Вінницької міської ради. Документ представив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені. Він наголосив, що стратегія створена з метою формування позитивного іміджу міста Вінниці, покращення якості життя та діяльності як мешканців міста, так і гостей через поліпшення бізнес-клімату, культурної привабливості, якості міського середовища, в тому числі туристичних об’єктів та локацій, активізації інвестиційних процесів, впровадження інновацій, підвищення конкурентоспроможності місцевих підприємств.
«Серед основних напрямків формування туристичних продуктів пріоритетним є розвиток культурно-пізнавального, гастрономічного, ділового й освітнього, а також активного й екологічного туризму відповідно до конкурентних переваг міста Вінниці: багатої історії, творчого середовища та вигідного географічного розташування з особливим природним та урбаністичним ландшафтом. Заходи цієї оперативної цілі включають розробку нових маршрутів та екскурсійних програм, проведення різноманітних тематичних заходів і фестивалів, посилення промоції подільської кухні в закладах харчування, увагу до інтеркультурної спадщини міста, – зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму Оелксандр Вешелені. – Не менш важливу роль приділено підвищенню якості та сервісу через навчальні програми, розвиток підприємництва та налагодження комунікації гравців туристичного ринку».
Реалізація Стратегії передбачає, що в рамках стратегічного партнерства влади, громади та бізнесу кожна сторона зможе знайти своє місце, свої інтереси та долучитися до розвитку міста, збільшення економічного ефекту від туризму та дієвого маркетингу Вінниці як туристичної дестинації, відомої в Україні та за її межами.
Нагадаємо, відбулися громадські слухання щодо Стратегії розвитку туризму міста
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook