За останні два тижні, у зв’язку із запровадженням ряду карантинних заходів, значно збільшилась кількість дзвінків до відділу “Цілодобова варта”. Раніше за добу оператори приймали 1000-1200 звернень, зараз – близько 2 тис. Більшість із них стосується питань, пов’язаних з карантином.
“Через таке навантаженням на багатоканальну телефонну лінію, вінничанам радять не лише телефонувати на номер 15-60, а й зв’язуватись з операторами за допомогою онлайн-чату”, – інформує департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.
“Зараз за добу оператори відділу мають подвійне навантаження. Дуже багато вінничан хочуть отримати додаткову інформацію, або висловити свої думки з приводу введення карантинних заходів. Лише 30% дзвінків стосуються комунальної, соціальної та інших сфер”, – розповіла начальниця відділу оперативного реагування “Цілодобова варта” Антоніна Іващук.
Крім багатоканального номера 15-60 на “Цілодобову варту” (мобільний номер 0800 60-15-60) можна телефонувати за номером 59-50-39.
“Розуміємо, що багато вінничан не можуть додзвонитись через перевантаження телефонних ліній. Адже працівники постійно консультують мешканців міста. Тому ми радимо людям, які користуються інтернетом, писати в чат “Цілодобової варти” на офіційному сайті Вінницької міської ради, і оператор, коли завершить телефонну розмову, обов’язково дасть відповідь на питання”, – зазначила Антоніна Іващук.
Також нагадуємо, що два тижні тому на “Цілодобовій варті” запустили “гарячу лінію” для тих вінничан, які повернулись з країн, де зафіксовано спалах COVID-19. За номером телефону “Цілодобової варти” 15-60 можна отримати фахову консультацію медика щодо коронавірусу з 9:00 до 18:00. Наразі за день таких дзвінків надходить до 10.
Нагадаємо, система безоплатної правової допомоги у Вінниці переходить на дистанційну роботу.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook