РЕКЛАМА
Курси контекстної реклами дадуть Вам можливість створювати власні кампанії для Вашого бізнесу, інспектувати роботу PPC-фахівця та отримати можливість змінити спеціалізацію своєї діяльності. Програми навчання розрізняються залежно від обсягу переданої інформації, вартості, тривалості й, найголовніше, ефективності.
У цій статті ми поговоримо про те, що потрібно враховувати, вибираючи курси PPC і як стати завжди потрібним фахівцем з контекстної реклами.
На що звертати увагу при виборі курсів PPC?
Вибір курсу іноді буває дуже складним, особливо для тих, хто робить перші кроки у сфері онлайн-реклами. Ось кілька порад, які допоможуть Вам зрозуміти, на що слід звернути увагу при виборі, щоб тренінг був ефективним і приніс бажані результати.
Програма курсу

У багатьох викладачів Ви можете отримати лише базову інформацію, яку за бажанням можна знайти в Google безплатно. Однак перевага таких курсів полягає в тому, що матеріал пояснюється більш детально, можна ставити питання досвідченому куратору.
На базових курсах PPC Ви навчитеся збирати семантичне ядро, працювати з мінус-фразами, здійснювати первинне налаштування рекламної кампанії, керувати ставками за клік і вести звітність. Вартість цих курсів, як правило, не висока — зазвичай не більше 4000 гривень. Вони підходять тим, хто бажає пізнати ази контекстної реклами й запускати її для свого сайту.
Складніші курси навчать Вас використовувати цільові аудиторії, UTM-мітки, системи веб-аналітики, чистити перетини ключових слів у різних групах, включати в оголошення додаткові посилання. Ви освоїте не тільки базову пошукову рекламу, але і медійну, товарну, відео-оголошення на YouTube. Подібну програму на своєму курсі контекстної реклами використовує Яна Ляшенко з сайту adwService.
Практичні заняття
Жодні теоретичні знання не дозволять навчитися ефективно налаштовувати кампанії для реального проєкту. Поглиблені курси для PPC-фахівців пропонують можливість потренуватися в запуску реклами для реального сайту як частину навчання. Також чудово, якщо, закінчивши курс, Ви можете ставити питання викладачеві й отримувати на них відповіді.
Сертифікат про проходження навчання
Сертифікат про те, що Ви пройшли навчання, зараз видають практично всі навчальні центри. Майбутній роботодавець або клієнти контекстолога можуть звернути на них увагу, однак для цього компанія, у якої Ви купили курс, повинна бути досить відомою на ринку. Сертифікат від нікому не відомого навчального закладу має набагато меншу значущість, але він, безумовно, не буде зайвим.
Тривалість курсу
Неможливо навчитися якісно налаштовувати Google рекламу, пройшовши навчання тривалістю в пару годин. Кожному блоку необхідно приділяти достатню кількість часу і отримати практичний досвід. Безумовно, якщо Ви хочете швидко освоїти основи, Вам не потрібно довготривале навчання.
Відгуки
Ви завжди повинні вивчати відгуки про навчальний центр. Деякі школи (часто не дуже відомі) можуть затримати початок навчання після внесення завдатку. Трапляються також випадки, коли навчальні матеріали завантажують в інтернеті та надають учням для самостійного освоєння.
Іноді школа в цілому надає якісну освіту, але конкретний викладач не дотягує до загального рівня навчального центру. Не зайвим буде приїхати до школи й познайомитися з викладачем особисто до внесення передоплати.
Типові помилки при виборі курсу PPC

- Відсутність чітких цілей навчання. «Хочу навчитися налаштовувати рекламу» — занадто розмита мета. Без конкретики Ви ризикуєте вибрати курс, який не вирішить Ваші завдання. Якщо Вам просто потрібно запустити рекламну кампанію, не поглиблюючись в деталі, Ви можете скористатися базовою інструкцією з налаштування реклами в Google Ads (подробиці ось тут).
- Гонитва за низькою ціною без аналізу змісту. Безплатні або підозріло дешеві курси часто приваблюють початківців. Так, існують якісні безплатні матеріали від Google і Facebook, але повноцінні курси з менторською підтримкою за 500-1000 гривень повинні викликати питання.
- Ігнорування спеціалізації та рівня підготовки. Багато хто вибирає курси за принципом «чим більше тем охоплює, тим краще». Це призводить до того, що новачки тонуть у складній термінології, а досвідчені фахівці нудьгують на базових уроках.
- Відсутність перевірки викладачів і школи. Гарний лендінг і гучні обіцянки не гарантують якості навчання. Багато шкіл наймають вчорашніх випускників в якості менторів або використовують записи трирічної давності.
- Переоцінка важливості сертифіката. Документ про закінчення курсу — це не гарантія працевлаштування. Роботодавці в першу чергу дивляться на портфоліо та практичні навички.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook

