Мережа “Київстар” відновлюється після наймасштабнішої в телеком галузі кібератаки. За минулу добу спеціалісти компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв’язок в Києві.
Про це Суспільному повідомили у пресслужбі компанії.
Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв`язку на підконтрольній Україні території перебувають у працездатному стані. Абонентам доступний голосовий зв`язок, в тому числі — в міжнародному роумінгу, послуги “Домашнього Інтернету”.
“Відучора розпочато відновлення доступу до послуг мобільної передачі даних, зокрема на заході України. Сьогодні в планах компанії — подальше відновлення послуг передачі даних. Технічні роботи відбувається поступово, з дотриманням усіг вимог безпеки”, — йдеться у повідомленні.
Як відзначили у “Київстар”, інформування про 100% працездатність сервісів компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів.
“У деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв’язку, але спеціалісти компанії їх оперативно усувають. Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити авіарежим. Також допомагає вибір мережі у налаштуваннях телефону”, — додали у пресслужбі.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook