Український “Щедрик” засяяв у святковій кампанії Chanel

Французький бренд Chanel використав мелодію “Щедрика” Миколи Леонтовича у новому різдвяному ролику для колекції макіяжу. У відео топ-модель Вітторія Черреті чекає на перший сніг під легендарну українську мелодію.

Бренд Chanel використав мелодію українського “Щедрика” у своєму різдвяному рекламному ролику, передає УНН.

Chanel презентував різдвяне відео, яке присвячене новій колекції макіяжу. Музичним супроводом стала легендарна мелодія “Щедрик”, створена українським композитором Миколою Леонтовичем. Відома у світі як “Carol of the Bells”, вона давно стала символом Різдва.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook