Директор департаменту інформаційних технологій Вінницької міської ради Володимир Романенко взяв участь у форумі е-урядування Forum 451°E, що відбувся у Львові. На заході, присвяченому інноваційним технологіям у державному управлінні, він презентував досвід Вінницької громади в розвитку цифрових рішень для медицини та інших галузях.
директор департаменту інформаційних технологій Вінницької міської ради Володимир Романенко представив досвід Вінниці на Forum 451°E
Володимир Романенко представив проєкт «Електронна медицина», який активно впроваджується у Вінниці. Особливу увагу було приділено «Персональному кабінету пацієнта» – інноваційному рішенню, що дозволяє мешканцям громади отримувати медичні послуги в режимі онлайн. Це забезпечує зручний доступ до медичної інформації, запис до лікаря тощо.
Виступ директора департаменту інформаційних технологій Вінницької міської ради викликав зацікавленість у багатьох представників різних муніципалітетів країни. Володимир Романенко підкреслив: «На форумі обмінювались досвідом різні міста та державні органи – від представників Міністерства оборони України до великих і невеликих міст. За результатами домовилися продовжувати співпрацю. Представники Луцька, Рівного, Хмельницького, Дніпра зацікавлені в обміні досвідом і планують приїхати до нас в гості або ж провести zoom-конференцію для вивчення нашого IT-досвіду».
Також він акцентував на успішному впровадженні «data driven» – це підхід до прийняття рішень на основі аналізу даних. Він передбачає використання великого масиву інформації, яка збирається, обробляється та аналізується для того, щоб ухвалювати більш обґрунтовані та ефективні рішення.
Як зазначив Володимир Романенко, саме цей підхід застосовується у Вінниці для управління медичною системою, зокрема через впровадження «Персонального кабінету пацієнта».
«Департамент охорони здоров’я Вінницької міської ради заслуговує на особливу увагу завдяки своєму активному впровадженню сучасних цифрових рішень, що значно підвищують якість медичних послуг для мешканців міста. «Персональний кабінет пацієнта», впроваджений спільно з ІТ-департаментом, є інноваційним кроком, який забезпечує зручний доступ до медичних записів, дозволяє швидко отримувати консультації тощо. Цей сервіс став важливим елементом покращення взаємодії між лікарями та пацієнтами, що сприяє оперативному та точному прийняттю рішень у сфері охорони здоров’я. Така системна робота демонструє високу професійність і турботу про здоров’я кожного мешканця Вінниці», – зазначає Володимир Романенко.
Участь у таких заходах спрямована на пошук однодумців та спільну роботу на благо держави.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook