Про результати викорінення тіньового бізнесу у Вінницькій області говорили сьогодні, 31 січня, голова Вінницької обласної державної адміністрації Владислав Скальський та представники дотичних державних служб. Мова йшла про незаконну реалізацію пального.
Владислав Скальський зазначив, що протидія незаконному обігу пального – це викорінення тіньового бізнесу. Він пояснив, що зараз збільшилися обсяги легельної реалізації палива і є всі підстави вимагати від Асоціації нафтотрейдерів зменшення цін.
— Хочеш працювати в Україні – працюй офіційно, а не хочеш офіційно – не будеш працювати в Україні, – наголосив Владислав Скальський. – Вся область стала свідком роботи різих силових структур, яка розпочалася ще 20 грудня з грального бізнесу. 27 грудня міжвідомчі робочі групи почали відпрацьовувати незаконну торгівлю пальним. Ми досягли збільшення обсягів легальної реалізації пального і це відмітила Асоціація нафтотрейдерів.Тепер ми отримали всі підстави вимагати зниження цін на пальне. Станом на вчора ми маємо -2.18 грн на паливо А 95 і – 1.98 на дизельне пальне – це в середньому в Україні.
Голова Вінницької обласної державної адміністрації повідомив, що акциз з пального – це основне наповнення дорожнього фонду.
— Про потреби реконструкції, модернізації і капітального ремонту доріг відомо всім. У Вінницькій області протяжність місцевих доріг дорівнює 7,5 км. Відновлення одного кілометра коштує близько 10 млн. Потрібно розуміти, що частина акцизного податку зараховується до місцевих бюджетів. Тому незаконний продаж пального – це вкрадені гроші з бюджету громади, – сказав він.
Прокурор Вінницької області Костянтин Мерімерін зазначив, що з кінця грудня у області працює 8 робочих груп, які перевірили 105 автозаправних станцій на території регіону.
— За результатами нашої роботи діяльність припинили одна нафтобаза і 32 нелегальні АЗС, 12 з яких виявили у Вінниці. На досудове розлідування направили 18 кримінальних проваджень. Провели обшуки, в ході яких вилучили обладнання, 39 тон дизельного пального, понад 24 тони скрапленого газу. На Максимовича виявили АЗС, яа порушувала норми законодавства. Там були приховані металеві бокси з модулями, завдяки яким реалізовувався скраплений газ, – повідомив Костянтин Мерімерін.
В.о. начальника ГУДПС у Вінницькій області Олег Мартинюк зазначив, що з 1 липня 2019 року в Україні запровадили ліцензування пального. Тому суб’єкти господарювання, які здійснюють роздрібну, оптову торгівлю пальним або зберігання пального, зобов’язані отримати відповідні ліцензії.
— Для утримання ліцензії платники податків надають певний перелік дкумнтів, які засвідчують право власності земельними ділянками, дозвільні документи на роботу на об’єктах з підвищеним ризиком та акти вводу в експлуатацію. Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю пальним складає 2000 грн на рік – кожен об’єкт торгівлі. На право зберігання палього – 780 грн на рік. Штрафні санкції на зберігання пального до 1 квітня не застосовуються, тому варто швидше отримати ліцензію, адже потім штраф за відсутність буде 500 тисяч гивень. Податкова служба перевірила 49 суб’єктів, які торгують пально-мастильними матеріалами. Всюди знайшли порушення: основні – це відсутність ліцензії, – прокоментував він.
За його словами, плата за ліцензії справляється органом, який їх видає. А з 1 січня поточного року зараховується до місцевого бюджету.
Нагадаємо, в центрі Жмеринки перекрили рух автомобілів
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook