“Дія” навчиться відповідати на голосові запити: які функції та сервіси доступні

Перший віцепрем’єр-міністр Михайло Федоров повідомив, що незабаром стартує бета-тестування версії “Дії”, де буде вбудовано штучний інтелект. В першу чергу ШІ вбудують у портал “Дія”, що дозволить користувачам керувати отриманням послуг за допомогою голосових запитів.

За його словами, можна буде отримати не тільки відповіді на поширені питання, а й давати команди на генерацію документів.


“По суті, ви скажете: “А відправ мені, будь ласка, мою довідку про доходи за останні кілька років”. І тобі автоматично генерується цей документ і відправляється”, – пояснив посадовець.

Окрім цього, завдяки ШІ-моделі стане значно простіше отримувати послуги на кшталт “єВідновлення”. Зараз це складна послуга в реалізації, але за допомогою ШІ процес вдасться значно спростити, впевнений Федоров.

“Ви заходите і говорите: “В мене потрапила ракета в будинок, мені потрібно отримати послугу”. Він відразу розуміє, пише “відправте кілька фото”, веде вас по флоу. Ви відправляєте фото, автоматом відправляється заявка в комісію, генерується заявка, тобто все відбувається далі автоматом”, – пояснив він.

Федоров додав, що це тільки перший крок у цифровізації держави на основі ШІ. Цілком можливо, що за підсумками інтеграції та роботи ШІ-моделі в “Дію” штучному інтелекту доручать генерацію нормативно-правових актів для уряду.

Як повідомлялось раніше, в Україні на порталі “Дія” з червня активно триває внутрішнє бета-тестування ШІ-асистента. На сьогодні 52% звернень до підтримки “Дії” уже закриває штучний інтелект.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook