Реклама

Жуйка Orbit, відома освіжаючим смаком і складом без цукру, має цікаву історію, яка відображає еволюцію індустрії жувальної гумки загалом. У статті розповідаємо про походження бренду Orbit та його вплив на міжнародний ринок. 

stock-photo-toothbrushes-chewing-gums-making-clock?token=

З чого все почалося

Жувальну гумку Orbit розробили фахівці компанії Wrigley, яка була заснована наприкінці ХІХ століття. Спочатку фірма продавала мило та розпушувач, але незабаром зосередилась на виробництві та реалізації жувальної гумки, зробивши її своїм основним продуктом. Вже у середині XX століття Wrigley увійшов до найбільших виробників, пропонуючи споживачам жувальну гумку під торговими марками Juicy Fruit і Wrigley’s Spearmint. Щодо Orbit, то продукція цього бренду з’явилася у 1944 році і привернула увагу світової спільноти тим, що не містила цукру. Але на той момент особливий склад був розроблений не для підвищення користі жуйки для зубів та ясен, а тому, що було введено нормування цукру через його дефіцит. Тому фахівці Wrigley вирішили використовувати для виробництва жувальної гумки штучні підсолоджувачі. Коли ж дефіцит цукру було ліквідовано, компанія знову перейшла на виготовлення класичної жуйки з цукром.

Розвиток бренду у другій половині XX століття

У 1970-х роках інтерес споживачів до продукції без цукру зріс. І компанія перезапустила виробництво жувальної гумки Orbit, повернувшись до рецепту з підсолоджувачем. Також бренд наголошував на користі жуйки для підтримання гігієни порожнини рота. Поступово компанія розширила присутність на міжнародному ринку, позиціонуючи себе як виробник жувальної гумки преміумкласу без цукру, яка не тільки смачна, але й корисна для зубів, а також чудово освіжає подих і при цьому коштує недорого. Цікаво, що й сьогодні ціни на Orbit на сайті Маудау доступні споживачам. Ця маркетингова стратегія отримала відгук серед стоматологів, що збільшило популярність продукції.

Позиціювання бренду

Після перезапуску компанія зосередилась на підкресленні користі жувальної гумки Орбіт для зубів, розповідаючи про зменшення зубного нальоту, нейтралізацію кислот та стимуляцію вироблення слини під час вживання жуйки. Маркетингові кампанії часто базувалися на слоганах, що запам’ятовуються, і привабливих рекламних роликах. Зі зростанням популярності бренд розширив лінійку продуктів, включивши до асортименту жуйку з різноманітними смаками та в різних варіантах упаковки. Спочатку Орбіт був лише м’ятним, але поступово у продажу з’явилися продукти з фруктовими смаками, що збільшило привабливість товарів. Одним з головних нововведень бренду стала поява жуйки Orbit White, розробленої для відбілювання зубів, яку сьогодні можна придбати в маркеті Маудау. Цей продукт має спеціальні інгредієнти, які зменшують поверхневі плями на зубній емалі. Всі ці інновації дозволили Орбіту зберегти лідируючі позиції серед конкурентів і стати синонімом назви жуйки без цукру.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook