У 2020 році світ відзначатиме Міжнародний жіночий день у 99-й раз з гаслом «Рівноправ’я для кожного». Проведіть весняне свято разом з національною мережею магазинів здоров’я та краси EVA. Пропонуємо дізнатися, чим знаменна ця дата, що дарують українкам, а також узяти участь у проєктах для активних жінок, які не бояться змінювати світ.
Про букети чи ні: історія та значення Міжнародного жіночого дня
Існує декілька теорій, звідки походить свято 8 березня. За найпоширенішою, авторка ідеї — німецька комуністка Клара Цеткін. У 1910 на зустрічі Соціалістичного Інтернаціоналу Клара закликала запровадити Міжнародний жіночий день. Багато країн підтримало заклик, однак про конкретну дату не йшлося. Наступного року був проведений перший Міжнародний день солідарності жінок у боротьбі за свої права. Тоді й слова не лунало про жіночність чи красу: жінки вимагали права голосувати на виборах та зупинити дискримінацію на роботі. Восьме березня — дата, визначена на ІІІ комуністичній Інтернаціональній зустрічі аж у 1921 році.
За століття погляди щодо Міжнародного жіночого дня значно змінилися, подекуди перевернулися з ніг на голову. Погляньмо лиш на розбіжність думок, що вирують в українському інформаційному полі щодо 8 березня:
- пережиток комунізму;
- день жіночності, краси, вишуканості й далі за переліком;
- вияв сучасної хвилі фемінізму;
- «ура вихідний!»;
- день, коли треба дарувати тюльпани.
То де ж правда? Страйкувати чи святкувати? Однак ми маємо інше запитання: навіщо впадати у крайнощі? Адже 8 березня — не про обмеження, а про свободу. Це чудовий привід для чоловіків ще раз висловити захоплення та подякувати жінкам за їх розум та силу, а для дівчат — підтримати одна одну та вшанувати героїнь за здобутки минулого. Сучасна жінка — самобутня та незалежна, має волю займатися тим, що їй до душі. Бути турботливою матір’ю та берегинею домашнього вогнища чи будувати стрімку кар’єру, розвивати науку, творити, мандрувати, підкорювати вершини, рятувати життя — або й поєднувати усе водночас, якщо вистачає бажання та наснаги.
8 березня — це привід подякувати жінкам за винаходи, без яких важко уявити сучасне життя. Так, якщо ви зараз читаєте цю статтю, приєднавшись до Wi-Fi, то подякуйте за це актрисі Хеді Ламар — авторці методу стрипкоподібного перестроювання частот, завдяки якому існує мобільний зв’язок та інтернет. Жінки зробили чималий внесок у ті галузі, що традиційно називають «нежіночними»: Табіта Беббіт створила прототип циркулярної пили, а Стефані Кволек винайшла кевлар — надміцне волокно, що використовують у бронежилетах. Це ще раз доводить: розум та винахідливість не мають гендеру.
Що дарують українкам на 8 березня
Що ж, не відмовляємося від свята, але не забуваємо про його суть. Тоді яке ж свято без подарунків? І хто, як не EVA.ua, помічниця українок, знає, чим порадувати жінку? Зокрема, маркетологи інтернет-магазину проаналізували минулорічні продажі напередодні 8 березня та склали топ «Чого хоче жінка»… тобто топ подарунків до Жіночого дня:
- Парфумерія — незмінний лідер протягом багатьох років. Вишукані парфуми — не просто аромат у флакончику, а настрій та наснага, праця та натхнення парфумера, нелегка та насичена історія бренда. Золоту медаль отримала квіткова композиція Lanvin Eclat D`Arpege.
- Друге місце посіли різноманітні засоби для миття волосся. Презент з турботою та користю: найчастіше українки отримували шампунь з аргініном від Elseve.
- Бронзу забрали креми для обличчя. Героїні та винахідниці турбуються про себе, оскільки рятувати світ треба красиво! Симпатії покупців заполонив бренд L’Oreal Paris й антивікова колекція.
Серед інших фаворитів — гелі для душу, маски для обличчя, губна помада, засоби для догляду за руками. EVA допомогла не тільки з подарунками, а й підготуватися до свята: так, серед популярних категорій — засоби для укладання волосся та капронові колготки.
Проєкти EVA: про жінок та для жінок
Національна мережа магазинів EVA не просто полегшує життя українкам, а й організовує соціальні ініціативи. Так, вперше в Україні EVA запровадила щорічну премію «Мама року». Мета — нагадати кожному про найважливішу людину в житті, дати привід ще раз висловити любов та підтримку, подякувати мамам за їх зусилля. Запроваджено Клуб Щаслива мама, який допомагає матусям купувати малюкам лише якісні та безпечні товари за прийнятними цінами. Інший соціальний захід — Orange Days в EVA. Частина виручки від продажу товарів з жовтогарячими цінниками йде на медичне обладнання для перинатальних центрів у різних містах України.
Активні спортсменки і ті, хто бажає стати сильнішою і здоровішою, приєднуються до EVA Women Challenge. Проєкт об’єднує програми тренувань та поради щодо раціонального харчування. Лікуючи тіло, не забуваємо про душу: на клієнток EVA чекають поради психолога — як розібратися в собі, повернути гармонію та по-новому поглянути на світ. Серед бонусів — можливість випробувати себе у марафоні Run Ukraine, найближчий з яких відбудеться 7 квітня у Києві.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook