Зловмисники постійно вигадують нові способи кібершахрайства. Нещодавно аферисти почали представлятися працівниками банків, повідомляючи клієнтам, що їхній старий мобільний застосунок перестав працювати, і пропонують завантажити новий. Правоохоронці застерігають бути обережними та не довіряти підозрілим дзвінкам і повідомленням, які просять надати особисту інформацію.
Про це інформує Місто, посилаючись на Вінницьку міську раду.
Як діють зловмисники?
– Розсилають фішингові посилання для завантаження з фейкового чат-бота та отримують дані клієнтів банку.
– Надалі шахраї переконують назвати комбінацію, що надійшла від справжньої служби підтримки та викрадають кошти з акаунтів онлайн-банкінгу.
Як вберегти себе?
– Не довіряйте дзвінкам та повідомленням з невідомих номерів.
– Не передавайте стороннім особам коди, що надходять. Працівники банку ніколи не запитують особисті дані клієнтів.
– Переконайтеся та перевірте інформацію на офіційних сторінках банку.
Якщо все-таки з вами трапилася неприємна ситуація – негайно заблокуйте картку, зателефонуйте до служби підтримки банку та зверніться до поліції. Бережіть себе та не дайте себе ошукати!
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook