За рішенням “Вінницягаз”, показники лічильників по споживанню природнього газу через канали подачі даних проєкту “Єдиний Рахунок у Вінниці”, в т.ч. через сайт Pay.vn.ua, а також call центр проєкту (0 800 216 612) тимчасово не приймаються.
Про це інформує на своєму офіційному сайті Центр муніципальних систем управління.
Додамо, що сервіс прийому показників лічильників у рамках проекту “Єдиний Рахунок у Вінниці” створений на вимогу “Вінницягаз” в 2014 році.
“Шість років ми безкоштовно (як для споживачів, так і для постачальників послуг) приймаємо показники споживання комунальних послуг майже 50 тисяч помешкань вінничан та передаємо їх постачальникам для точності та об’єктивності проведення нарахувань, відображаємо їх на “Єдиному Рахунку” та надаємо можливість фіксації їх при оплаті, зберігаємо історію подачі. На жаль, зручність подання даних через “єдине вікно” та точність при нарахуванні не завжди потрібні”, – зауважують у Центрі.
В свою чергу “Вінницягаз” нагадує, що показання газового лічильника за лютий потрібно передати по 5 березня.
Зробити це можна цілодобово, без вихідних за допомогою онлайн-сервісів компанії:
- через особистий кабінет на сайті 104.ua https://104.ua/ua/
- зафіксувати показання в мобільному додатку 104Mobile http://bit.ly/2ZvlI2j
- за допомогою 104 Mobile Light – нового додатку для iPhone http://bit.ly/2KjleGk
- за допомогою чат боту “7104ua” у месенджері Viber http://bit.ly/2IyJmph
- смс на короткий номер 7104 у такому форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр)
- за допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-центру
- електронною поштою [email protected]
Крім того, щоденно з 8:00 до 20:00 можна передати дані за телефонами Контакт-центру компанії (0432) 509-104, (067) 01-10-104.
Нагадаємо, “Вінницягаз” оголошує відкриті зустрічі зі споживачами.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook