У Вінниці підсумували результати роботи Стратегії розвитку туризму

Вчора, 28-го вересня, пройшло засідання комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року . Засідання проводилось з нагоди Всесвітнього дня туризму.

 Про це повідомляє Вінницька міська рада.

Засідання розпочали з нагородження кращих представників галузі подорожей у Місті ідей.

А далі директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені продемонстрував звіт впровадження плану реалізації Стратегії розвитку туризму за І півріччя 2021 року. Галузевий стратегічний документ міста до 2030 року розробили протягом 2019-2020 років за підтримки канадського проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст».

«Ми перші, хто крім операційного плану на 3-5 років маємо довгостроковий документ, який консолідує зусилля органів місцевого самоврядування, бізнесу і громади зробити Вінницю центром відпочинкового та ділового туризму Подільського регіону”

– розповідав Олександр Вешелені.

«Попри виклики, які продовжує ставити перед нами пандемія, ми змогли запустити повноцінний туристичний сезон у першій половині травня, і презентувати ряд новинок, – розповідав заступник міського голови Андрій Очеретний.  – Це туристичний автобус-кабріолет BusPass, нові гастрородзинки з вишнею у закладах Вінницького стандарту гостинності, нові формати заходів у Національному музеї-садибі М.І. Пирогова, незвичні екскурсії містом та його околицями. Відновилися активності на Території SUN, де пройшло три велелюдних тематичних вікенди. Окремим проривом слід вважати проведення аграрної виставки у Вінниці, яку відвідало понад 12,5 тис. осіб, що спричинило ріст заповненості готелів міста в середньому на 40%.»

За перше півріччя реалізації плану Стратегії запущено кілька масштабних туристичних проєктів традиційних та нових форматів, серед яких – «У гостях у Пирогова», «Коцюбинський-style», «Вінницька Єрусалимка», «Вінниця з висот і глибин», «Camino Podolico» та інші; активно діє система цифрового просування Вінниці як туристичної дестинації; покращується туристична інфраструктура (будівництво громадської вбиральні біля садиби Пирогова, реконструкція парку «Хімік» і приміщення для туристичного хабу); підвищується якість послуг у сфері гостинності (програми з підвищення кваліфікації працівників сфери хорека, угода міста з Національною туристичною організацією України та інше).

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook