Ремонт доріг у Вінниці: застосування двох технологій у міжсезонний період

У зимовий період часто спостерігається пошкодження асфальтового покриття через нестабільні температури та значні опади. Для збереження дорожнього покриття у належному стані комунальні служби міста Вінниці проводять систематичний ремонт автошляхів. У міжсезонний період такі роботи виконують за допомогою двох технологій: “холодного” асфальтування та використання рециклера.

Про це інформує Місто, посилаючись на Вінницьку міську раду.

За останній час дорожники робили ремонт у різних районах міста, чимало уваги приділяючи як магістральним дорогам Вінниці (де фіксують найбільший потік автотранспорту – громадського та приватного), так і шляхам на приєднаних територіях.

Начальник відділу ремонту об’єктів благоустрою департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Леонід Демченко розповів, що наразі це найдієвіший спосіб утримувати дороги в належному стані. В першу чергу йдеться про безпеку учасників дорожнього руху та мінімізацію аварій.

“Це дуже взаємопов’язані речі. Якщо зараз не усунути недоліки, в подальшому доведеться частіше ремонтувати муніципальний транспорт і на маршрутах буде значно менше одиниць рухомого складу, крім того, можливе і пошкодження приватних авто. Ми прагнемо, щоб громадський та приватний транспорт, спецтехніка та екстрені служби могли їздити містом без перешкод”, – пояснює він.

На вулиці Магістратській ремонтна бригада зранку працює над тим, щоб дорога була рівною та без вибоїн. Для цього використовують рециклер. Леонід Демченко пояснив різницю між технологіями:

“Наразі по місту працюють шість бригад як з холодним асфальтом, так і з рециклером. Рециклер – це техніка, яка розігріває вже підготовлену асфальтобетонну суміш для “укатки” в робочу карту. Перед цим дорожники її готують – роблять вертикальні кромки, очищують, а якщо є волога, то її випарюють та роблять повністю сухою, потім дорожню карту прокладають бітумом, щоб була зв’язка з вже існуючим покриттям і за допомогою віброплити її ущільнюють.Ми використовуємо обидві технології залежно від погодних умов. У випадку з холодним асфальтом не відрізняється підготовка робочої карти, а сам холодний асфальт не розігрівається, позаяк він є багатокомпонентним, містить пластифікатори, полімери і в тому числі органічні кислоти, які при контакті з повітрям випаровуються і асфальт одразу твердішає”, – розповів Леонід Демченко.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook