Хто, як не клієнти, найкраще можуть розповісти про послугу, якою користуються. Саме тому вінничанам, які їздять у громадському транспорті, пропонують визначити кращого чи кращу, на їхню думку, водія/водійку. Чемність, привітливість, усміхненість і людяність – ці якості водіїв вітаються у першу чергу. Так само, як і комфортна поїздка.
Інформація про голосування уже розміщена у салонах трамваїв, тролейбусів і автобусів – поблизу водійських кабінок. На плакатах є дані з номером екіпажу і QR-код, який слід відсканувати за допомогою мобільного телефону. Щоб проголосувати за конкретну людину, треба натиснути на позначку “голосування”, обрати номер екіпажу і клацнути на кнопку “голосувати”.
Це так званий “Марафон взаємоввічливості” – спільний проєкт радіо “Місто над Бугом” і Вінницької транспортної компанії для визначення найпрофесійніших водіїв.
За підсумками, переможці отримають пам’ятні нагороди. Результати голосування обіцяють оприлюднити за місяць, до Дня комунального працівника, який відзначатимуть 15 березня.
- Якими саме будуть заохочення, ми зараз ще вирішуємо, це стане відомо ближче до дати, – каже начальник відділу експлуатації КП “Вінницька транспортна компанія” Микола Заверуха. – Насправді взаємоповага дуже важлива, адже покращує якість культури. І не тільки наша компанія може оцінювати своїх працівників, у першу чергу це роблять пасажири, які щодня користуються транспортом. Це найкращий механізм оцінки якості роботи, який принесе користь усім.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook