Правоохоронці попереджають про зростання кількості випадків шахрайства, пов’язаних з телефонними дзвінками від осіб, які видають себе за представників служби безпеки банківських установ. Під час таких дзвінків зловмисники просять надати CVV-код банківської картки або іншу конфіденційну інформацію, що дає їм змогу отримати доступ до коштів жертви.
Нещодавно до поліції звернувся чоловік та повідомив, що втратив свої кошти, через те що його ошукав шахрай, який представився працівником банку. Аферист повідомив чоловіку, що його картка заблокована, а для її нібито розблокування необхідно надати певні дані. Під час розмови чоловік передав конфіденційну інформацію й у такий спосіб зловмисник заволодів коштами потерпілого у сумі майже 25 000 грн.
Щоб уникнути шахрайства, правоохоронці рекомендують не розголошувати такі дані та перевіряти інформацію безпосередньо у банку. Пам’ятайте: справжні працівники банківських установ ніколи не просять надати таку інформацію.
Тож поліцейські просять бути пильними у спілкуванні з незнайомцями та не передавати будь-які секретні фінансові дані та коди. Будьте обачними та подбайте про власну фінансову безпеку!
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook