7 березня завершився соціальний проєкт «Курс PRO», ініційований департаментом соціальної політики ВМР у співпраці з комп’ютерною академією IT Step. Учасники – ветерани, ветеранки та їхні рідні – успішно пройшли навчання з інтернет-маркетингу та отримали сертифікати міжнародного зразка.
Про це інформує Місто, посилаючись на Вінницьку міську раду.
«У плідній співпраці з комп’ютерною академією IT Step ми організували проєкт для ветеранів, Захисників і Захисниць, членів їхніх родин, а також для сімей полеглих оборонців. Загалом до навчання долучилося 48 учасників різного віку. Ми прагнули не лише надати базові знання з інтернет-маркетингу, а й допомогти нашим слухачам знайти нові кар’єрні можливості та адаптуватися до сучасних умов ринку праці. Учасники отримали практичні навички, які можуть застосовувати як у власній справі, так і в майбутній професійній діяльності», – зазначила директорка департаменту соціальної політики ВМР Валентина Войткова.
Як зазначив Костянтин Мукомел, викладач курсу, після закінчення навчання учасники зможуть розробляти рекламний макет, вміти запускати таргетовану рекламу, вести рекламну кампанію.
5-денний інтенсив завершився видачею сертифікатів міжнародного зразка. Також ветеранам та їхнім рідним надали рекомендації щодо працевлаштування та пошуку вакансій на ринку.
«Інтернет-маркетинг наразі дуже актуальний напрям. Сфера його застосування досить широка, тож знання можна буде застосувати на практиці», – зауважила керівниця вінницької філії комп’ютерної академії IT Step Надія Завадюк.
Отримуючи сертифікати, учасники зазначали, що курс – це перший крок в світ інтернет-маркетингу, тож вони планують далі удосконалювати свої знання.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook