29 травня у Вінниці в коворкінгу “CHERDAK”, що на Соборній, відбувся благодійний захід “BILLIONS”, організований представниками бізнесу. За результатами зустрічі на підтримку військовослужбовців було зібрано понад 300 тисяч гривень, які будуть розподілені залежно від запитів захисників.
Про це інформує Місто, посилаючись на Вежа.
Загалом, зустріч була присвячена темі розвитку бізнесу під час війни та пов’язаним з цим ризиками. Крім того, учасники зустрічі могли дізнатися про наступне:
- Як швидко маштабувати продажі
- Диверсифікацію ризиків
- Як побудувати відділ продаж з нуля
- Онлайн маркетинг
- Чи потрібна бізнесу реклама в блогерів
Спікерами благодійного “івенту” були представники низки місцевих бізнес-проєктів, в тому числі – досить відомих не лише у Вінниці, а й за її межами. Зокрема, місцеву діджитал-студію “Oscorp“ представляли Назар Дяків та В’ячеслав Артюх, які розповіли про важливість та можливості використання репутації в майбутньому бізнес-розвитку, а також поділилися “лайфгаками” для онлайн-маркетингу.
– Я розповідав про репутацію, виклики, можливості та загрози. Ключовими аспектами було: як репутацію можна використати та конвертувати в позитивний дохід компанії і як вона впливає на ріст економічних показників. Також було приділено увагу ризикам, зокрема, сучасним загрозам в Інтернеті, ігноруванню негативу і як працювати з негативом, на що варто звертати увагу. Крім того, поділився корисними практичними порадами для бізнесу в аспекті поліпшення їхніх репутаційних показників. Такі івенти є дуже важливими, оскільки в бізнесу є запит, – зазначив у коментарі журналісту “Вежі” співвласник компанії “Oscorp” Назар Дяків.
– Моя презентація була про 10 лайфгаків для онлайн-маркетингу. Зараз, в період такої кризи, дуже важливо бізнесу об’єднуватися і ділитися досвідом для того, щоб кожен міг покращити свої результати за рахунок знань, які є в інших, – додав засновник та співвласник компанії “Oscorp” В’ячеслав Артюх.
Організаторами, а також і спікерами події були засновники відомого українського бренду одягу “BEZBRENDU”: Ярослав Смаль та Сергій Самарський. Останній розповів про можливі виклики та ризики при зростанні бізнесу, а також – диверсифікацію ризиків.
Як зазначив згодом на своїй Instagram-сторінці Ярослав Смаль, організатори вже почали розподіляти кошти для захисників. Зокрема, перші 70 тисяч було спрямовано на закупівлю авто для спецпризначенця, який раніше записав відеозапрошення на благодійну подію. Решту зібраної суми буде розподілено залежно від потреб військових протягом найближчих днів.
Загалом за результатами “івенту” вдалося зібрати 301 871 грн на потреби Збройних сил. Початковою метою було зібрати 100 тисяч.
Як розповів “Вежі” один з організаторів “івенту” Ярослав Смаль, початково гроші планувалось направити на допомогу спецпідрозділу НГУ “Омега”, а також спецпідрозділу, що наразі служить в Бахмуті. Оскільки ж вдалося суму зібрати більшу, планується допомогти більшій кількості військових.
– Далі – це буде 95-а Житомирська аеромобільна бригада. Ми хотіли ще скинути частину грошей штурмовій бригаді “Червона Калина”. І, можливо, ще комусь передамо частину. Ми розраховували отримати 100 тисяч гривень. Але оскільки ми зібрали більше, то, відповідно, і відправимо більшій кількості військових частин. Щодо всіх переказів ми звітуватимемо, зокрема, і на своїй Instagram-сторінці, – розповідає чоловік.
Щодо ідеї організації такої події, то як каже Ярослав, важливо робити те, що робити можливо в такі кризові часи. До того, такі зустрічі – “чудова можливість для сильних підприємців обмінюватись досвідом та ставати ще сильнішими”.
– Одна з основних проблем для підприємців, які залишилися в Україні – це непередбачувані та важкі умови, в яких треба працювати. Постійно не вистачає людей, постійно все змінюється, постійно падає ринок. Як наслідок, багато людей “грузиться”, вони перестають працювати, закривають свої бізнеси. Серед знайомих чи не в кожного є близькі люди, які зараз служать, в когось є загиблі. І це важко. Тому ми вирішили зробити таке об’єднання. Прийшло близько 100 людей. Більшість – наші знайомі або заочно знайомі, які займаються як онлайн, так і офлайн, бізнесом. Є бажання спілкуватись, об’єднуватись, знайомитись, генерувати ідеї та шукати рішення. Адже підприємець – це про пошук рішення, як вийти з кризових ситуацій. А зараз ситуація максимально кризова – і треба діяти. І це саме про дію, а не про “сидіння в голові”. І саме про вихід з цієї зони “сидіння в голові” був, зокрема, вчорашній івент. Було запрошено 10 спікерів. Усі спікери внесли благодійний внесок. Тобто, всі люди, які були на івенті – “скинули” благодійні внески. Квитки були по 2 тисячі гривень за одну людину, й по три – якщо приходили вдвох. Говорили ми всі про продажі, про мислення під час війни, про проблематику бізнесу, про ризики та виклики, як працювати над репутацією бренду, про сучасні інструменти управління бізнесом, як відкрити офлайн та онлайн-магазини. В нас був хлопець Ілля – це яскравий приклад. Він – підприємець з Хмельницького. Йому 15 років, і в нього вже в команді 7 людей і робить обіг від мільйона гривень в місяць. І він прибутковий, і він сам працює. З 11 років, до речі, почав працювати. Це був один з наших спікерів, – розповідає співзасновник “BEZBRENDU”.
оловік зазначає що можливі і подальші подібні заходи.
– З теоретичної точки зору такі івенти ще можливі. Адже і відвідувачі, і спікери були задоволені результатом, багато хто казав, що у Вінниці давно не вистачало такого формату івентів. І там було дуже багато людей, які могли б бути спікерами, адже у Вінниці є багато сильних підприємців, які можуть багато чого розказати. Зараз важкі часи, які роблять сильних людей, а ці сильні люди, спілкуючись між собою та ділячись досвідом, стають ще сильнішими. Якщо ми можемо щось робити – ми не маємо права не робити, коли така кількість наших друзів, батьків та дітей зараз в окопах. Тому, скоріше всього, ця історія мусить мати продовження, – підсумовує Ярослав Смаль.
Інший співзасновник “BEZBRENDU”, Сергій Самарський, розповів також про свою роль як спікера.
– У мене була тема ризиків, роботи з ризиками, диверсифікації бізнесу в умовах війни та воєнного стану. Я хотів розкрити цю тему, адже саме в цей час ризики найбільш виражені. Всі підприємства уразливі більшим ризикам, аніж у звичайний час, і роботі з ними треба приділяти найбільшу увагу. Щоб зберегти підприємства, зберегти робочі місця. Будь-які складні часи рано чи пізно минають, а людям, які повернуться з війни чи з інших країн, треба десь працювати. Бізнесу треба далі жити, а нам всі – піднімати економіку. Важливо дати відсіч всім цим викликам та диверсифікувати канали продажів. Наприклад, якщо якась компанія має більше продажів у Інтернеті, і було відключення світла – зникав і інтернет, і все інше. В Україні багато компаній, чия робота пов’язана з мережами. І ці ризики під час війни треба враховувати. Що робити, коли нема світла, – розповідає бізнесмен.
Як додає чоловік, також великою проблемою постала нестача робочої сили під час повномасштабної війни.
– Наприклад, наше підприємство також отримало такий виклик як нестача робочої сили. Ми маємо швейну фабрику, але багато швачок, близько 20, під час війни поїхали за кордон з родинами, з дітьми. Як наслідок, нам не вистачало кваліфікованих швачок для того, щоб виконати замовлення. І це теж ризик, і теж виклик. І коли ми не готові до таких викликів, дуже важко на них оперативно реагувати. Я хотів, маючи великий досвід ризик-менеджменту, допомогти людям оцінити ризики, як з ними працювати, як їх треба аналізувати і як треба до них готуватись, – підсумовує Сергій Самарський.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook