Вже вдруге, проводять опитування мешканців українських міст, щоб допомогти ефективній розробці нової Маркетингової стратегії міста.
Про це повідомляє Вінницька міська рада.
Нове опитування, яке стартує сьогодні, 21 жовтня, допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події, які відбуваються в місті. Воно дасть змогу краще зрозуміти запити потенційних та існуючих відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.
У рамках розробки нової маркетингової стратегії, у вересні цього року розпочався комплекс досліджень, які допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки. Протягом кількох тижнів тривало опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів. Також на завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості «Міста ідей», яке покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.
Також, варто згадати, що на сьомому муніципальному опитуванні IRI вінничани задоволенні містом, та вважають його красивим та доглянутим, оскільки, показники були найвищі серед інших міст.
Опитування анонімне і проходитиме до 3 листопада в онлайн-форматі за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook