“Київстар” відновив СМС — заява компанії

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” у понеділок, 18 грудня, оголосив про відновлення послуги СМС у межах відновлення роботи мережі зв’язку, яка постраждала внаслідок масштабної хакерської атаки.

Відповідну заяву оприлюднено у соцмережах компанії.

Повідомляється, що станом на 18 грудня “Київстар”:

  • відновив доступ до послуг SMS, в тому числі — у роумінгу;
  • доступний голосовий зв’язок та мобільна передача даних;
  • починає відновлювати доступ до M2M для бізнес-клієнтів;
  • Київстар ТБ працює і надає безкоштовний доступ до платформи, поки ліквідовуються наслідки. Навіть для неавторизованих користувачів.

“Наші інженери повідомляють, що роботи відбуваються поступово, бо цього вимагає безпека. Як тільки усі стабілізаційні заходи будуть завершені, ми поінформуємо вас і почнемо нарахування компенсацій”, — йдеться у повідомленні.

Також повідомляється, що у деяких населених пунктах все ще виникають локальні складнощі із доступністю до “Домашнього Інтернету”. Команда “Київстару” зараз працює над розв’язанням цієї проблеми.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook