Департамент соціальної політики міської ради пропонує вінничанам замовити через інтернет 7 послуг, а саме:
довідка про перебування/не перебування на обліку як отримувач субсидії;
• довідка про перебування/не перебування на обліку як отримувач адресних державних соціальних допомог;
• довідка про розмір державної соціальної допомоги;
• довідки про перебування/не перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
• довідка про право на пільгу при оплаті послуг лазень жителям Вінницької міської територіальної громади з низьким рівнем доходів, які не мають комунальних зручностей за місцем проживання;
• довідка громадянам, які оформили житлову субсидію про право користуватись пільгами при сплаті внеску до ЦФ «СЕРВМТГ» при укладенні договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів);
• взяття на облік на обслуговування Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Про це повідомляють на сайті Вінницької міської ради.
Бажаючим скористатися цим переліком послуг потрібно зайти на сайт Вінницької міської ради та зареєструватися у розділі «Персональний кабінет».
Ми постійно працюємо над підвищення якості обслуговування вінничан. Наразі ми надаємо загалом 87 послуг соціального спрямування. З них 11 – через електронні сервіси. Сім з цих послуг запроваджено департаментом, дві з яких надаємо з квітня цього року,
– розповіла директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook