Під час карантину ГУ ПФУ на Вінниччині надали 7,5 тис послуг у дистанційно

Під час онлайн брифінгу 21 квітня начальник ГУ ПФУ у Вінницькій області Олена Корчака поінформувала про зміни у пенсійному забезпеченні мешканців регіону, а також про роботу профільного управління в умовах карантину.

«Попри карантин, Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечує виконання основних функцій та завдань. Максимально оберігаючи працівників та відвідувачів, роботу організовано таким чином, щоб послуги надавалися зручно і якісно. Утримуючись від візитів до сервісних центрів Пенсійного фонду, ми продовжуємо надавати послуги, тож громадяни не втрачають своїх пенсійних справ, адже можуть реалізувати їх дистанційно та через веб-портал», – зауважила Олена Корчака.

Так, для вирішення індивідуальних питань жителі Вінниччини можуть скористатися електронними сервісами Пенсійного фонду України або ж зателефонувати до обласного контакт-центру ГУ ПФУ у Вінницькій області за безкоштовними номерами:

  • для жителів Вінницької області: 0800-219-108;
  • для жителів міста Вінниці: 50-88-81, 50-88-82, 50-88-83.

«З початку карантину жителям Вінницької області надано 345 послуг онлайн щодо заяв на призначення і перерахунок пенсій. До операторів контакт-центру Головного управління звернулися 3,8 тис. громадян. Загалом надано 7,5 тис. послуг», – зазначила Олена Корчака.

Нагадаємо, рівень розрахунків за комунальні послуги у Вінниці впав до 31%.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook