Кабмін України презентував стратегію розвитку українських доріг на 2020 рік. На відновлення автошляхів державного значення розраховують залучити загалом 86,5 млрд грн. У планах — побудувати нові об’їзні, підвищити безпеку на дорогах та побороти корупцію у галузі.
Найбільше дорожнього покриття хочуть відновити на дорогах:
- М12 Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка (через місто Вінниця) (275,1 км)
- М03 Київ — Харків — Довжанський (на місто Ростов-на-Дону) (98 км)
- М18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта (90,4 км)
- М19 Доманове (на м. Брест) — Ковель — Чернівці — Тереблече (Доманове — Ковель) (233,4 км)
- М-21 Старобільськ — Луганськ — Хрустальний — Макіївка — Донецьк (Новоайдар — Щастя — КПВВ «Станиця Луганська») (172,5 км)
- М-21 Виступовичі — Житомир — Могилів-Подільський (172,5 км)
- Н-01 Київ — Знам’янка (74 км)
- Н-09 Мукачево — Рахів — Богородчани — Івано-Франківськ — Рогатин — Бібрка — Львів (91,3 км)
- Н-11 Дніпро — Миколаїв (через м. Кривий Ріг) (129,8 км)
- Н-13 Львів — Самбір — Ужгород (143,6 км)
- Н-16 Золотоноша — Черкаси — Сміла — Умань (Тальне — Звенигородка) (180,4 км)
- Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя (99,5 км)
- Н-30 Василівка — Бердянськ (123 км)
- Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка (146,8 км)
- Р-24 Татарів — Косів — Коломия — Борщів — Кам’янець-Подільський (116,8 км)
Гроші на ремонт планують залучити з Дорожнього фонду (31,5 млрд грн на дороги державного значення, 22,17 млрд грн на дороги місцевого значення), з державних гарантій (близько 20 млрд грн), від міжнародних партнерів: Європейського банку реконструкції та розвитку, Світового банку й Інвестиційного банку (близько 4,3 млрд грн).
Загалом у 2020 році уряд планує відремонтувати понад 6,5 тисячі кілометрів доріг. Але це за умови найсприятливішого сценарію, коли окрім грошей Дорожнього фонду, вдасться залучити заплановані кредити під держгарантії, а також знайти в бюджеті додаткове фінансування.
В Уряді пообіцяли також прокласти дороги до усіх медичних закладів в регіонах, боротися з корупцією в дорожній галузі, а також розширити мережу зважування вантажівок під час руху та сканування доріг.
Нагадаємо, Вінницька область розумно витрачає кошти на поточний ремонт доріг.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook