Щодня на маршрути у Вінниці виходить 110 тролейбусів. Завдяки зусиллям Вінницької транспортної компанії за останні 2,5 роки повністю оновлено 40 машин.
Як повідомляється на сайті Вінницької міської ради, модернізація включала ремонт кузова, оновлення салону та електронних систем, щоб забезпечити безпеку та комфорт пасажирів навіть у складних умовах.

«Робимо все можливе, аби вінничани мали чим дістатися на роботу, навчання, до лікарні чи просто вирішити свої повсякденні справи. Люди мають відчувати, що попри складні обставини – транспорт працює якісно та безпечно», – розповідає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
У Вінниці тролейбуси залишаються основним видом громадського транспорту — щодня на маршрути виходить понад сотня машин. Попри гостру нестачу кадрів, працівники депо підтримують стабільну та якісну роботу рухомого складу.

«Ми відновлюємо техніку, модернізуємо її, дбаємо про безпеку й комфорт пасажирів. І будемо це робити стільки, скільки буде потрібно», – зазначає головний інженер тролейбусного депо Вінницької транспортної компанії Олександр Коварж.
У тролейбусному депо Вінниці добігає кінця ремонт останнього з семи «Богданів». Шість уже відновили й випустили на маршрути. Загалом за 2,5 роки майстри модернізували всі наявні «Богдани» — це 39-й і 40-й оновлені тролейбуси.
Головний інженер зазначив, що через тривалу експлуатацію та вплив погоди кузов зазнав корозії. Під час ремонту пошкоджені елементи замінили й провели антикорозійну обробку конструкції.

У салоні повністю замінили підлогове покриття, відремонтували сидіння, декоративні бокові панелі. Паралельно перевірили механіку, електропроводку та електронні системи, аби забезпечити надійну роботу транспорту.
«Наше завдання – не просто «освіжити» транспортний засіб, а повністю відновити його технічні характеристики до рівня, який відповідає сучасним вимогам безпеки, комфорту та надійності. Це дозволить тролейбусу ще не один рік ефективно працювати на маршрутах Вінницької громади», – зазначив в.о. директора Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.
Один із тролейбусів Solaris нещодавно пройшов середній ремонт: оновили салон, перевірили механіку та електроніку. У депо зазначають, що ці машини зручні для всіх пасажирів, адже мають низьку підлогу, пандуси та місця для візків і дитячих колясок.
У Вінниці нині працює 20 тролейбусів Solaris. Вони оснащені кондиціонерами, клімат-контролем і сучасними системами опалення, що забезпечує комфорт як пасажирам, так і водіям. Водночас у транспортній компанії наголошують на гострій нестачі кадрів — бракує водіїв, електриків та слюсарів.
«У нас дуже великий середній вік працюючих, вони передають, звісно, досвід тим людям, які приходять на роботу, приймаємо останнім часом в колектив людей старшого віку», – кажуть в тролейбусному депо.

Фахівці депо підкреслюють, що їхня робота — це не лише ремонт, а й гарантія стабільності транспорту. Вони запевняють: доки буде потреба й можливість, тролейбуси у Вінниці продовжать їздити.
Раніше повідомлялося, що у Вінниці працюють над встановленням модулів до швейцарських Трам 2000.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook