В Україні з’являється новий механізм боротьби зі спам-дзвінками.
Про це повідомляє віцепрем’єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров у Telegram, інформує Місто.
“Мінцифра надала операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою. Згодом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки. Ці зміни вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання”, – йдеться в повідомленні.
Суть нововведення полягає в тому, що компанії, які хочуть телефонувати клієнтам, мають укласти договір з оператором і зареєструвати номери. Якщо номери не зареєстровані – вони можуть бути заблоковані автоматично. Згодом абоненти також зможуть звертатися до свого оператора з проханням заблокувати номер, з якого надійшов спам-виклик.
Окрім цього, змінюються й інші правила. Користувачі зможуть самостійно керувати контент-послугами у своєму особистому кабінеті – наприклад, відключати платні підписки без потреби звертатися до служби підтримки. Також оператори зобов’язані чітко вказувати швидкість інтернету в договорі. Якщо обіцяють 100 Мбіт/с, а фактично надають 40 – це підстава для скарги до НКЕК або звернення до суду.
Для абонентів у зонах бойових дій також передбачено окрему підтримку. Вони не втратять зв’язок через несплату послуг, SIM-картки не блокуватимуть, а при першому вході в мережу буде доступний безоплатний пакет зв’язку.
Читайте також: У Вінниці на Келецькій встановили підйомник біля багатоповерхівки
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook