Укрпошта розпочинає стратегічне партнерство з китайським маркетплейсом TEMU, щоби прискорити доставлення товарів в Україну.
Про це розповів генеральний директор АТ Укрпошта Ігор Смілянський у Facebook.
Гендиректор Укрпошти заявив, що після пілотного проєкту, впродовж якого Укрпошта доставила понад 1,5 млн посилок із китайського маркетплейса Тему (а також розмитнила та доставила в піковий період понад 80% відправлень за 3 дні й менше), Укрпошта та TEMU оголошують про початок стратегічного партнерства.
Відтак, за словами гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського, протягом першого кварталу цього року Укрпошта планує:
- відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок;
- ставить собі за мету доставляти понад 90% посилок за один-два дні відтоді, як вони опиняються в Україні.
“Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку”, – зазначив Смілянський.
А також розповів, що Укрпошта передує у доставленні посилок із Китаю. За його даними, понад 60% відправлень Укрпошта бере на себе.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook