Крім просування сайту в пошукових системах, звичайної реклами в соціальних мережах або на телебаченні, є безліч засобів для покращення впізнаваності бренду, а відповідно і росту продажів. Один з таких — залучення амбасадорів, тобто впізнаваних особистостей, що будуть користуватись продукцією компанії та рекомендувати її своїй аудиторії.
Різниця між блогером та амбасадором
Амбасадор — у перекладі з англійської «посол», тобто представник бренду — рекламує компанію, говорить та діє від її імені, якщо це дозволяє укладена з ним угода.
Основні характеристики бренд-амбасадора:
- впізнаваність — він має власну аудиторію (підписників, фанатів тощо);
- регулярна нативна реклама — згадка чи фото в соцмережах, відвідування якогось заходу в аксесуарах, одязі або з технікою бренду;
- готовність співпрацювати та дотримуватись умов контракту;
- відмова від послуг чи товарів компанії-конкурентів.
Тим часом блогер — це відома особистість, яка рекламує різні бренди, не викликає в аудиторії прямої асоціації з конкретною компанією та співпрацює зазвичай разово.
Як амбасадор просуває бренд?
Як ми вже зазначили, особливість у нативності, тобто представник не «кричить», що цю, наприклад, сумку він придбав у магазині X. Реклама може бути реалізована так:
- Додавання продуктів або послуг компанії у власний контент у соціальних мережах: фото в одязі з лого чи відео, де амбасадор користується технікою бренду тощо.
- Проведення зустрічей, конкурсів або інших активностей, що спрямовані на просування. Наприклад, розіграш подарункового боксу.
- Виступи на заходах, спонсорованих компанією: на презентації нової лінійки товарів чи пресконференції.
- Рекламні інтерв’ю, де амбасадор мимохіть згадує переваги компанії та її продукції.
- Присутність на популярних подіях у брендових атрибутах: одязі, аксесуарах, із технікою тощо.
Як знайти амбасадора для співпраці?
Амбасадор допомагає не лише у впізнаваності бренду, а й збільшує довіру аудиторії до нього. Саме тому це чудовий маркетинговий інструмент.
Покрокова інструкція із залучення амбасадора виглядає так:
- Пошук — залучення селебріті зі світовим ім’ям, блогера-мільйонника чи нішевих невеликих інстаграм-блогерів. Усе залежить від масштабу компанії. Можна ходити на тематичні зустрічі для знайомства з потенційними представниками або написати їм на пошту, у соцмережі.
- Аналіз — ідеальний кандидат повинен мати близьку ЦА та хорошу репутацію, відповідати ніші, бути лояльним до компанії (зокрема не користуватися товарами фірм-конкурентів), бути результативним (це можна зафіксувати метриками). Звичайно, кожна відома особистість визначає собі ціну, що залежить від рівня популярності.
- Вибір — проаналізувавши претендентів і обравши кілька осіб, варто зв’язатись з ними та більш детально проговорити деталі.
- Підписання контракту — коли умови зазначені та обидві сторони все влаштовує, можна укладати угоду.
Потенційні клієнти схильні довіряти певному «обличчю», тобто авторитетній особистості, яка точно не використовуватиме неякісний продукт. Тому амбасадори є чудовим способом просування бренду.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook