У хабі “Місто змістів” днями відбулась зустріч представники департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради та ГО ХлібСіль “Вінницька асоціація гостинності” з керівниками закладів гостинності Вінниці. Мета зустрічі – продовжити обговорення проєкту «Вінницький стандарт гостинності», метою якого є надання інструментів росту для малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності за рахунок удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.
Про це повідомляє Департамент маркетингу міста та туризму.
На попередньому етапі запровадження першого в Україні міського стандарту гостинності було зосереджене довкола підвищення рівня сервісу та розробки локальних меню. Покращення сервісу забезпечило навчання для адміністраторів та персоналу «8 кроків до серця гостя», яке проводила експертка з продажів та сервісу, сертифікована бізнес-тренерка Оксана Марусич. Гастросимволом Вінниці учасники проєкту обрали вишню, яка у 2021 році стала ключовим інгредієнтом для страв та напоїв у меню амбасадорів ВСГ. Вишневе меню зацікавило тревел-блогерів, туроператорів та представників ЗМІ, які розповіли про вінницьку ідею широкому загалу. Головною перемогою стало проходження вінницького борщу на вишні (Ресторан Трофей) у ТОП-3 категорії «Найкращий ресторанний борщ» премії Ukraine Tourism Awards.
«Ресторан «Трофей», концепцією якого є саме локальна кухня, одним із перших став амбасадором Вінницького стандарту гостинності. У співпраці з дослідницею подільської кухні Оленою Павловою ми почали впроваджувати у закладі локальні страви з вишні, і в результаті потрапили у номінацію «Найкращий ресторанний борщ». Цього року плануємо оновити наше меню, додавши старовинні подільські страви та збільшити кількість страв з вишні. Ми покладаємо великі очікування на цьогорічні ініціативи Вінницької міської ради, зокрема пішохідний культурний маршрут «Camino Podolico», – він обов’язково розростеться найближчими роками у новий туристичний магніт для відвідувачів міста, що в свою чергу дозволить нашій сфері більш результативно провести сезон»,– говорить керівник закладу Ярослав Мрочко.
Присутні на заході амбасадори ВСГ та охочі приєднатися спільно вирішили, що у 2022 році проєкт повинен розвиватися у двох ключових напрямках: підтвердження дотримання стандарту та ефективний маркетинг його пропозицій на аудиторії українського туристичного ринку.
«Перед початком нового туристичного сезону Вінниця ставить собі амбітну ціль – зробити місцеву гостинність впізнаваною завдяки винятковому сервісу та гастрономічним спеціалітетам. Саме тому ключовими заходами було обрано навчання цифровому маркетингу, створення та випуск гастромапи і напрацювання велкамбуків – персоналізованих кодексів, які допоможуть адміністрації закладів сфери гостинності швидше та ефективніше готувати новий персонал до прийому гостей з інших міст»,– говорить директор департаменту Олександр Вешелені,
Також на зустрічі було обговорено спільні цінності чесної конкуренції та узгоджено методи проведення верифікації.
Після презентації та обговорення 12 нових закладів виявили готовність долучитися до активностей ВСГ в новому році. Вони доповнять перелік 23 ресторанів, кафе, кав’ярень та готелів, які розпочали діяльність у проєкті минулого року.
Нагадуємо, що до запровадження Вінницького стандарту гостинності запрошуються вінницькі заклади сфери гостинності, які прагнуть вдосконалювати свій сервіс та пропозицію з прицілом на туристичні аудиторії. Подати заявку для підписання Меморандуму про співпрацю можна до 1 березня 2022 року, написавши лист на пошту [email protected].
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook