У Вінниці тролейбус «VinLine» з автономним ходом їздитиме за новим маршрутом №12А «Гніванське шосе – Немирівське шосе», а саме: від зупинки «вул. Юзвинська» до зупинки «ТОВ «Грін Кул». Сьогодні, 22 жовтня, міський голова Сергій Моргунов проїхався цим маршрутом та подивився, як працює модернізований транспорт.
На базі Вінницької транспортної компанії цього року зібрали два тролейбуси «VinLine». Один з них – з можливістю автономного ходу на 20 км. Відсьогодні тролейбус курсуватиме на маршруті №12А «Гніванське шосе-Немирівське шосе», автономно він проїжджатиме 3,3 км в одному напрямку.
«Коли ми капітально ремонтували в’їзд з Гніванського шосе, то ми вже передбачали кінцеву зупинку на розвороті, враховуючи, що тут розширюється приватний сектор, бо межі міста збільшились. Коли зробили тролейбус з автономним ходом, то порахували, що це набагато вигідніше, ніж натягувати контактну лінію, додаткову підстанцію робити. Таким чином, ми продовжили маршрут на 3,3 км, а саме: 2,2 км на Немирівському шосе та 1,1 км на Гніванському – від зуп. «Аграрний університет» до зупинок «Хуторок» та «Юзвинська». Транспортне майбутнє не тільки за такими тролейбусами, а й автобусами на газу, електробусами. Ми як інноваційне місто будемо впроваджувати рішення, які дозволять покращити транспортне сполучення та враховуватимуть екологічну складову», – сказав міський голова Сергій Моргунов.
Секретар міської ради Павло Яблонський відзначив, що незважаючи на пандемію COVID-19, яка зокрема спричинила і збитки транспортної компанії, у місті не скоротили маршрути, а навпаки розширили: «Під час карантину транспортна компанія і міський бюджет втрачає близько 15 млн грн щомісяця. Тому що ми – одне з тих міст, які не зупинили рух громадського транспорту, а навпаки додали ще одиниці транспорту для того, щоб забирати людей з зупинок. Адже Кабінет міністрів ввів обмеження на кількість людей, які можуть перебувати в салоні, але нам вдалося переконати, щоб транспорт перевозив не 50% від сидячих місць, а 100%. А сьогодні ми запустили новий тролейбус з подовженим ходом».
Директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко зазначив, що проєкт по зборці тролейбусів з автономним ходом готові реалізовувати і далі: «Тролейбус заряджається від лінії, а коли стоїть в депо, то заряджається від 380 Вт, тобто просто робиться підзардка. Зарядки вистачає йому тієї, що він заряджається на лінії для стабільної роботи протягом дня. Ми спокійно можемо їхати до 10 км на зарядці акумулятора. Ми плануємо виготовляти такі тролейбуси і на наступний рік, якщо дозволятимуть фінансові можливості. На невеликі відстані це дуже зручно і вигідно».
Нагадаємо, У Вінниці тестують перший тролейбус з автономним ходом на 20 км
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook