KFC остаточно йде з російського ринку

Американський холдинг Yum! Brands розпочав процес передачі російського бізнесу, включаючи ресторани KFC та майстер-франшизи бренду, місцевому партнеру. Про це йдеться у заяві холдингу. Покупцем активу оціночною вартістю 1,3 млрд. рублів стали структури іжевської мережі “Фуд-сервіс” — Smart Service Ltd, пише “Коммерсант”.

“Згідно з угодою, покупець відповідатиме за ребрендинг локацій на не-Yum! концепцію. Крім того, покупець несе відповідальність за утримання співробітників компанії в Росії. Завершення угоди залежить від схвалення регуляторних та урядових органів, а також інших умов, узгоджених сторонами. Після завершення транзакції Yum! Brands припинить свою корпоративну присутність у Росії”, — йдеться у заяві компанії.

Раніше компанія оголосила, що завершила передачу права власності на всі активи франшизи Pizza Hut місцевому оператору, який ініціював процес ребрендингу локацій на не-Yum! концепцію.

За інформацією видання “Коммерсант”, новий власник зобов’язаний поступово ребрендувати всі заклади KFC в Росії в Rostic’s. Остаточне закриття угоди очікується наприкінці року.

У Росії її налічується близько тисячі ресторанів KFC. Структура Yum! Brands ТОВ “Ям Ресторантс Раша” управляє близько 70 закладами KFC в РФ.

У березні 2022 року Yum! Brands призупинила роботу своїх ресторанів KFC в РФ та інвестиції в російський ринок. У липні американська корпорація повідомила, що знайшла покупця на бізнес у РФ, але тоді не розкрила його.

Прибуток “Ям Ресторантс Раша”, за даними Kartoteka.ru, в 2021 році склав 18,3 млрд руб. Чистий прибуток — 2,4 млрд руб. Близько 930 закладами під вивіскою KFC управляють незалежні власники за договорами ліцензування чи франшизи.

Права на бренд KFC також увійшли до периметру угоди, зазначає джерело видання. У покупця буде зобов’язання поступово ребрендувати всі ресторани мережі KFC, включаючи заклади, що працюють за франшизою.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook