У вихідні у деяких користувачів виникли перебої з мобільним зв’язком та інтернетом. У “Київстарі” та lifecell пояснили, що робота обладнання мобільного зв`язку та інтернету залежить від електропостачання.
“Для забезпечення доступності послуг у випадках короткочасних аварійних ситуацій, базові станції мобільного зв`язку обладнані автономними елементами живлення. Залежно від навантаження на мережу оператора, вони можуть працювати без зовнішнього енергоживлення протягом кількох годин”, — повідомили у “Київстар”.
Оператор наголосив, що всі важливі структурні компоненти мережі як от комутатори та вузлові базові станції обладнані стаціонарними дизель-генераторами, а для підтримки роботи іншого обладнання у випадках тривалих відключень електроенергії, компанія використовує пересувні дизель-генератори.
“Однак, якщо відключення електроенергії є тривалими і масштабними, абоненти у різних районах можуть відчувати складнощі із зв`язком та інтернетом, оскільки компанії потрібен час для доставлення дизель-генераторів одночасно до великої кількості базових станцій та технічних майданчиків. Звичний режим роботи телекоммереж відновлюється одразу після стабілізації електропостачання”, — зазначили у “Київстарі”.
У lifecell повідомили, що їхні базові станції оснащені акумуляторними батареями, які здатні підтримувати роботу обладнання протягом кількох годин після вимкнення електроенергії. Однак при масштабних вимкненнях електроенергії в різних населених пунктах спостерігаються проблеми зі зв’язком.
“Якщо за цей час живлення не з’являється – ми переходимо на генератори. Стабільність роботи мережі залежить від тривалості і масштабів відключення електроенергії. Якщо живлення відсутнє довгий час на значній території України, досить складно забезпечити роботу всього обладнання на генераторах. Перевага надається комутаторам і вузловим сайтам”, — зазначили у компанії.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook