Найбільша торговельна мережа України активно розвиває та зараз впроваджує безліч інноваційних рішень і сервісів, які покликані зробити процес купівлі товарів в «АТБ» для клієнта максимально комфортним. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, у тому числі й жителів нашого міста, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Кожен із 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни, включаючи й Вінницьку, сьогодні пропонує покупцям більш як 3,5 тис. найменувань продукції.
«Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах клієнтів, яких в «АТБ» прийнято вважати партнерами по бізнесу. Ми системно займаємося питаннями, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість і доступна ціна. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень, створенню додаткових клієнтських сервісів», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Цього року відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в нашій Вінниці найчастіше займає навіть менше часу, аніж ми зазвичай очікуємо кур’єра із піцею. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати навесні гідний рівень життя в умовах найсуворішого карантину.
В «АТБ» з’явився також сервіс попереднього замовлення. Тепер немає потреби витрачати час на пошуки продуктів у торговому залі – заощадити час і мінімізувати контакти легко, замовивши все необхідне онлайн і зазначивши будь-який вінницький магазин, де можна одержати ці товари. Коли клієнт прийде в маркет, його пакет із продуктами буде вже зібраний. Потрібно тільки оплатити замовлення (є варіант: оплатити онлайн і показати чек у спеціально відведеній зоні магазину). На все це вистачить і п’яти хвилин – швидко, просто, безпечно та зручно!
Сьогодні в десятьох магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, покликаний максимально скоротити черги біля кас. Це технологія Scan & Go, що дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди вибраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Після цього слід показати консультантові на виході інформацію про оплату. Компанія планує незабаром поширити цю технологію на всі супермаркети. При цьому вже зараз великого скупчення людей на касах «АТБ» практично немає. Для цього завпровадили ще один сервіс – «Єдина черга». Щоб значно знизити ризик зараження коронавірусом, у торговельній мережі використовують систему розподілу потоку клієнтів у прикасовій зоні.
У торговому залі кожного із супермаркетів мережі все обладнане зручно, інформативно та лаконічно. Довго шукати товар не доведеться. Уже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкий прилад, за допомогою якого можна самому відсканувати новий товар, щоб довідатися його вартість. Поки що нововведення тестують у п’ятьох магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.
Серед нетривіальних диджитал-рішень компанії є інтелектуальний помічник «АТБОТ». З 2019 року він спілкується з мільйонами клієнтів у популярних зараз месенджерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен моментально надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії. Щоб його запустити, потрібно відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням. Це досить зручний канал зворотного зв’язку та знаковий крок у диджиталізації українського ритейлу.
«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для здійснення покупок у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення процесу купівлі товарів. Комфорт і легкість цього – головні цілі, які сьогодні ставить перед собою всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – повідомила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».
Багато з того, що в наші дні є нормою для будь-якого вінницького супермаркету, уперше було протестовано та впроваджено (а часом і розроблено) саме в «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець сам вибирає продукти, кладе їх у візок або кошик, а потім оплачує на касі, уперше в нашій країні з’явилася в «АТБ». Процес підвищення рівня обслуговування та комфорту не припиняється й сьогодні. Послуговуючись своєю стратегією динамічного розвитку, компанія освоює диджитал-рішення у сфері роздрібної торгівлі та вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.
Автор Ольга Прошак
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook