Щоб почуватися безпечно на дорозі, велосипедист має придбати ліхтарі та світловідбиваючі елементи, а також ретельно слідкувати за станом усіх деталей транспортного засобу. Під час поїздок найбільше страждають саме шини, адже вони вступають у безпосередній контакт із дорожньою поверхнею.

S7T48u6j8jFzJGnyTYWJywEPmPmQXF2mJdwvvBsl87k5weElHWX5fUexfjiPEzQpwIkV3WIpovALWaWayoBH8QYUQfsBZED4-1PhsRqFtKVk8Fhz2tZFmsG79jnG7HickLKMyXP-Qo_VBBLx0CVc9vA

Ознаки зношення шин

У зношеного протектора погіршується зчеплення з дорогою і значно підвищується ризик проколу, тому рекомендують за перших ознак замінити протектор на новий. Термін служби залежить від типу велосипеда. Наприклад, багато досвідчених райдерів вирішують купити BMX (Bicycle Motocross). Він призначений для екстремальних видів спорту, таких як гонки на пересіченій місцевості, акробатичні трюки та стрибки. Велосипед вирізняється міцною конструкцією, компактними розмірами та високою маневреністю, тож характеризується високою стійкістю до зовнішніх пошкоджень.

У звичайних велосипедах покришка зношується набагато швидше — на вихід з ладу вказують такі ознаки:

  1. Малюнок протектора. Його рельєфні частини стираються від постійного контакту з абразивною поверхнею. Це можна помітити за скороченням глибини або досягненням спеціальної внутрішньої мітки.
  2. Деформація пласких ділянок по центру. Таке положення не виглядає небезпечним, але знижує маневреність та ускладнює повороти. Також збільшується ризик прокол у камери через нерівномірне навантаження.
  3. Тріщини на боковинах. З’являються через неправильні умови зберігання, коли гума перебувала у задушливому приміщенні або безпосередній близькості до обігрівача. Таку шину необхідно негайно замінити, адже вона вже непридатна до використання і може тріснути у будь-який момент.
  4. Регулярні проколи покришки. Означають, що вона неправильно встановлена або надута. І якщо нові отвори з’являються буквально кожної поїздки, то деталь уже варто замінити, довіривши кріплення нової професіоналу.
  5. Порізи, які виникають від сміття на дорогах. Фахівці не радять їх ремонтувати. Такі порізи дуже важко залатати, і жоден майстер не може надати гарантію, тому краще відразу замінити гуму. Також потрібно регулярно перевіряти поверхню, якщо на ній велика кількість подряпин — деякі з них можуть бути наскрізними.

Зношені шини видно візуально — покришка змінює колір та форму. Бажано не доводити до повного стирання, адже це лише збільшує ризик аварії та травм.

bvCOkz7P6ZhImgxnQBK57pCNl55qQQvU133vSBVMRnuEqX20UtIT8YcPKqg-ssXMg1xEbgBCoQFTKIkwJI49Qc-wNfu32_pOZkEj1IcWkNxjdw1bVAUpKNvoYB1SsBlqNJyDCN6Y0QjoB8GG266qmDQ

Коли покришки зношуються швидше

Досвідчені велосипедисти помітили, що швидкість зносу покришок залежить від багатьох факторів. Тому важливо підібрати модель згідно з умовами експлуатації:

  1. Вага райдера. Маса тіла створює постійний тиск на колеса, особливо задні.
  2. Тип протектора. Дизайнери ретельно розробляють форму гуми для асфальту, бездоріжжя або кам’янистих поверхонь. На невідповідній дорозі вони зношуються набагато швидше.
  3. Внутрішній тиск. За ним потрібно ретельно слідкувати, адже перевищення норми приведе до швидкої появи тріщин, а замалий тиск — до швидкого стирання боковин, бо вони не розраховані на контакт з поверхнею і можуть лопнути.

Взимку слід зберігати колеса у сухому приміщенні, подальше від обігрівачів. Додатковому зношенню сприяють різкі маневри, тому в агресивних райдерів гума виходить з ладу набагато швидше.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook