Відключення світла може статися з різних причин, не лише через аварії на електромережах, планові ремонтні роботи чи перевантаження системи. В окремих випадках, це може бути пов’язано з боргами за комунальні послуги.
Згідно з правилами, споживачі мають отримати попередження про відключення електроенергії заздалегідь, з поясненням причин цього, повідомляє Місто з посиланням на АТ “Вінницяобленерго”.
Можуть відключити електроенергію без попередження тільки у виняткових випадках, коли:
- Виявлено самовільне підключення до електромереж або підключення поза лічильником.
- Створено загрозу для інших споживачів, наприклад, через пошкодження електромереж або втручання в систему обліку.
- Вплив споживача на електромережу знижує якість електроенергії і негативно позначається на роботі обладнання ОСР та інших користувачів.
- Споживач ігнорує приписи контролюючих органів щодо усунення порушень.
У всіх інших випадках перед відключенням споживача обов’язково попереджають – або за 5 робочих днів (якщо ініціатором відключення є ОСР), або за 10 робочих днів (якщо ініціює електропостачальник). Детальніше за посиланням: https://www.voe.com.ua/…/vidklyuchennya-elektroenerhiyi…
Читайте також: На Вишенському озері підліток потрапив під кригу
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook