Культурологічними послугами у 2019 році скористалися понад 900 тис. глядачів загальноміських мистецьких, інтерактивно-розважальних проектів та заходів. Бібліотеками скористалося 57478 людей.
“Кінотеатр «Родина» відвідало 31945 глядачів, а на екскурсіях у літературно-меморіальному музеї М.М.Коцюбинського побувало більше 23 тисяч людей. При клубних закладах нараховувалося понад 2,6 тис. учасників любительських об’єднань, клубів за інтересами та творчих колективів. Понад 4 тис. учнів навчалися у мистецьких школах”, – інформує департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міськради.
Під час чергового засідання міської ради директор департаменту Вінницької міськради Максим Філанчук прозвітував про хід виконання «Програми розвитку культури і мистецтва на 2016-2020 роки» у 2019 році.
«Усього за 2019 рік департаментом культури та підпорядкованими закладами організовано та проведено понад 5 тис. культурно-мистецьких, просвітницьких заходів. Спільно з громадськими організаціями реалізовано понад 330 ініціатив. Протягом 2019 року в бібліотечній мережі міста впроваджено 36 власних проектів», – каже Максим Філанчук.
Впроваджено ряд заходів, спрямованих на модернізацію позашкільної мистецької освіти, зокрема, розроблено нові освітні програми початкової мистецької освіти з образотворчого мистецтва. Створено нові творчі колективи – інструментальний ансамбль народних інструментів, кларнетистів, віолончелістів на базі ДМШ № 2. Формується електронна база методичних розробок викладачів мистецьких шкіл, створено електронний каталог бібліотечних фондів, здійснено оцифрування фонду кращих учнівських робіт з образотворчого мистецтва.
Працівники комунального підприємства «Центр історії Вінниці» у 2019 році проводили активну роботу з розробки концепції Музею Вінниці та формування його фондів. Започатковано та реалізовано нові проекти у співпраці з партнерами, а саме: «Школа вінницького гіда» та «IDентифікація Музею».
Послухавши звіт, міський голова Сергій Моргунов зазначив:
«Сьогодні ми говоримо про програму, розраховану на 2016-2020 роки. Цей рік пробіжить швидко, і тому вже потрібно підходити до написання відповідної програми на наступні 10 років. Робити це варто разом з профільним управлінням обласної державної адміністрації та міським департаментом маркетингу міста та туризму, адже промоція міста Вінниці повинна відбуватися і через мистецькі заходи. Дуже важливим є питання підвищенні рівня навчання і виховання у дитячих музичних та художніх школах, щоб ми пишались дітьми, які випускаються з тих чи інших шкіл».
Нагадаємо, Вінниччина у ТОП-5 регіонів, де росте обсяг українських пісень у ефірі.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook